اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

رزمندگان با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند

نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: رزمندگان برای شکر عملی توفیقی که خداوند نصیب‌شان کرده باید با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند.

رزمندگان با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، آیت‌الله مصطفی محامی در دیدار با جمعی از رزمندگان، جانبازان و آزادگان دوران دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: اصل هستی کشور مرهون جهاد و مجاهدت رزمندگان است و عزت، افتخار، امنیت و پیشرفت به برکت از خودگذشتگی شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران حاصل شده که امیدواریم بتوانیم در جهت ادای دین آنها تلاش کنیم.

امام جمعه زاهدان افزود: رشد و تربیت شخصیت‌های بی نظیر در دوران دفاع مقدس که اینگونه حماسه آفرینی کردند و همه هستی خود را بخشیدند تا اصل عزت، افتخار و امنیت ما حفظ شود نعمت بزرگی است و این نعمت بزرگ مستلزم شکرگزاری متناسب با عظمت این نعمت است.

آیت‌الله محامی با تاکید بر لزوم سپاسگزاری از محضر شهدا و رزمندگان و خانواده‌های محترم آنها، ادامه داد: باید هر چه در توان داریم برای تقویت این فرهنگ تلاش کنیم تا راه شهدا همچنان پر رهرو و استوار باشد و مایه خوشحالی شهدا شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با تاکید بر اینکه کاری که رزمندگان دفاع مقدس انجام دادند توفیقی بود که نصیبشان شد و آنان انتخاب شده بودند و از این جهت باید شکر گذار خداوند باشند، گفت: خداوند در قرآن کریم فرموده یک مسیر نورانی وجود دارد و انسان‌هایی که اهل آن هستند به سمت این مسیر می‌آیند و سرنوشت آنها به شهادت ختم شود.

امام جمعه زاهدان خطاب به جمع حاضر تاکید کرد: شکرگزاری شما باید به صورت گفتاری و عملی باشد به گونه‌ای که احساس پشیمانی نکنید و برای شکر عملی باید با همان صداقت و همت دوران جنگ پیش بروید.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: جنگ همان جنگ است، فرمانده همان فرمانده است و دشمن هم همان دشمن و انتظار این است که رزمنده‌ها هم همان رزمندگان باشند و پای عهد و پیمان خود بایستند و تغییری در آنها حاصل نشود.

وی گفت: کار فرهنگی و اقتصادی در سیستان‌وبلوچستان از جهات مختلف گسترده است ونیاز است رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نیز در قالب‌های مختلف وارد کار شوند و هر یک گوشه‌ای از کار را به دوش بگیرند.

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول