اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشای مشکلات کشور/ مدیریت کشور با نگاه جهادی ممزوج شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با اشاره اینکه مشکلات کشور راه‌حلی جز تاسی به فرهنگ دفاع مقدس ندارد، گفت: مدیریت کشور باید با نگاهی جهادی ممزوج شود.

تاسی به فرهنگ دفاع مقدس راهگشای مشکلات کشور/ مدیریت کشور با نگاه جهادی ممزوج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رمضانعلی قاسمپور ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از ۵ میلیون نفر در جبهه‌ها حاضر شدند، اظهار کرد: این افراد شامل همه اقشار از زن، مرد و کودک گرفته تا پیر و جوان بودند.

وی با بیان اینکه در جبهه‌های حق علیه باطل ما از حدود ۱۸ تا ۳۵ کشور اسیر گرفتیم، افزود: ما در دفاع مقدس در برابر یک کشور یا حزب بعث نجنگیدیم بلکه دنیای استکبار با تمام قدرت و توان خود در برابر انقلاب اسلامی و ملت ما صف‌آرایی کرده بودند.

* تاسی به تجارب ایثارگران تنها راهگشای مشکلات کشور است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با تاکید بر اینکه اگر مدیریت کشور را با فرهنگ دفاع مقدس ممزوج نکنیم بدون تردید مشکلات کشور حل نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تاسی به تجارب ایثارگران و دلسوزان انقلاب و فرهنگ ناب جبهه‌ها تنها راهگشای مشکلات کشور اعم از مشکلات فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است.

* دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی بر‌نمی‌دارد

قاسمپور رزمندگان و ایثارگران را افتخارات نظام اسلامی دانست و گفت: بنده به عنوان خادم شما در سپاه بر خود تکلیف می‌دانم درب اتاقم بر روی همه شما باز بوده و همواره از مشورت‌ها و تجارب شما بهره ببرم.

وی با اشاره به اینکه دشمن هیچ‌گاه دست از دشمنی با ما بر نمی‌دارد، اضافه کرد: یقین کنید هرگاه ما یک قدم به عقب برداشتیم دشمنان ده‌ها قدم رو به جلو برداشته و فضا را برای ما سخت و سخت‌تر کرده است و به همین دلیل است که تاکید داریم نباید نسبت به دشمن خوش بین بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس با بیان اینکه ما بارها به دشمنان ثابت کرده‌ایم که فرزندان رمضان هستیم، ادامه داد: اگر دشمن بخواهد به شیطنت‌های خود ادامه دهد قطعا دودش به چشم خودش خواهد رفت و نهایتا آنها هستند که پشیمان شده و مجبور به تعظیم در برابر ملت بزرگ و آزاده ایران اسلامی خواهند شد.

قاسمپور بر لزوم درج و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کتب درسی، تصریح کرد: از مهدهای کودک گرفته تا دانشگاه باید تمام فضای علمی کشور معطر به یاد و خاطره شهدا و فرهنگ ناب ایثار و شهادت شود.

* اثرات ترویج فرهنگ دفاع مقدس بر توسعه شهر ملموس است

فرماندار شهرستان گنبدکاووس نیز در این مراسم با اشاره به اینکه امروز عزت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی و آزادی و امنیت ملت ایران اسلامی همه و همه مرهون رشادت و دلاوری ایثارگران و رزمندگان است، افزود: امروز کشور ایران اسلامی از یک مستعمره غرب به یکی از بزرگترین کشورهایی تبدیل شده است که در معادلات منطقه‌ای و جهانی نقش اساسی را ایفا می‌کند.

عبدالقدیر کریمی با بیان اینکه هیچ وقت و در هیچ لحظه‌ای از زندگانی خود نباید فراموش کنیم که چه خون‌هایی برای پایداری این نظام و استقلال کشورمان ریخته شده است، خاطرنشان کرد: بنده یقین دارم گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و ترویج پیام شهدا و ایثارگران اثرات خود را در توسعه شهرستان خواهد گذاشت.

وی با اعلام آمادگی فرمانداری برای تکریم، ترویج و تثبیت فرهنگ ایثار و شهادت، خاطرنشان کرد: از ناحیه مقاومت بسیج سپاه گنبدکاووس به دلیل برگزاری این مراسم و تلاش برای ترویج فرهنگ ناب دفاع مقدس تقدیر و تشکر می‌کنم.

گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدایایی از پیشکسوتان عرصه ایثار، جهاد و شهادت توسط کانون بسیج پیشکسوتان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه، فرمانداری و بنیاد شهید و امور ایثارگران گنبدکاووس تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول