اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

ورود 5 فروند بوئینگ 737 به ناوگان آسمان

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان گفت: تا پایان سال 5 فروند هواپیمای 737 به ناوگان این شرکت افزوده می‌شود.

ورود 5 فروند بوئینگ 737 به ناوگان آسمان

به گزارش خبرگزاری فارس، کاپیتان مهدی قادری ضمن گرامیداشت هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: تا پایان سال 5 فروند هواپیمای 737 به ناوگان این شرکت افزوده می‌شود.

وی افزود: با ورود این تعداد هواپیمای جدید میانگین عمر ناوگان هوایی کاهش قابل توجهی یافته و موجب کاهش هزینه‌های جاری شرکت نیز خواهد شد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان افزود: برای خرید این هواپیماها پیش‌بینی لازم صورت گرفته و این موضوع در بودجه سال 99 شرکت به جهت تامین منابع دیده شده است.

قادری در ادامه به موضوع شیوع ویروس کرونا در کشور اشاره کرد و گفت:  به دلیل بسته شدن مرزهای هوایی و کاهش شدید مسافرت‌ها، زیان اقتصادی فراوانی به صنعت هوایی ایران و جهان وارد شد، اما تلاش کردیم با مدیریت زمان‌بندی انجام تعمیرات و بازرسی‌های فنی الزامی در دوران زمین گیری هواپیماها و افزایش ناوگان بر مشکلات غلبه کنیم.

وی یادآور شد: با شیوع ویروس کرونا در صنعت هوانوردی برای اولین بار بسیاری از هواپیماهای جهان زمین‌گیر شدند و برخی شرکتهای بزرگ نیز تا مرز ورشکستگی پیش رفتند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول