اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

حضورفرمانده انتظامی گچساران و دیدار با آتش نشانان در ایستگاه آتش نشانی

فرمانده انتظامی گچساران به همراه تعدادی از مسوولان انتظامی با حضور در ایستگاه آتش نشانی با آتش نشانان این شهرستان دیدار کردند.

حضورفرمانده انتظامی گچساران و دیدار با آتش نشانان در ایستگاه آتش نشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ سید محمد موسوی به همراه تعدادی از مسئولین انتظامی شهرستان به مناسبت ۷مهرماه روز آتش نشانی در ایستگاه شماره ۲آتش نشانی شهرستان حضور یافت و ضمن دیدار با آتش نشانان جان برکف وخدوم ایستگاه، ضمن تبریک این روز بزرگ از آنان به خاطر زحمات و خدمات آنان تقدیر و تشکر به عمل آوردند وبا اهدای شاخه گلی از آنان تجلیل نمود.

فرمانده انتظامی گچساران در تجلیل از آتش نشانان اظهار کرد: آتش نشانی شغل نیست بلکه گذشتن از خود، دلاوری و رشادت در مسیرحفظ جان دیگران است و کسانی که دراین راه قدم می گذارند جان خود را در معرض خطر قرار می‌دهند تا دیگران در آرامش و آسایش باشند.

وی ضمن تبریک این روز به تمام خدمتگذاران مردم در مجموعه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان ،از خداوند متعال توفیق روز افزون آنان در جایگاه خدمت و سربازی ملت را مسئلت نمود.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول