اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرروستا: هیچ دخالتی در امور فنی پیکان ندارم/ آنچه به سود واسعی است انجام می شود

سرپرست جدید تیم فوتبال پیکان گفت: با عبدالله ویسی تعامل دارم اما هیچگونه دخالتی در امور فنی تیم نخواهم داشت.

مدیرروستا: هیچ دخالتی در امور فنی پیکان ندارم/ آنچه به سود واسعی است انجام می شود

علی اصغر مدیر روستا در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درباره انتخاب خود به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال پیکان اظهار داشت: باشگاه پیکان خانه من است زیرا سال ها به عنوان بازیکن و مربی در این تیم حضور داشتم از اکبر محمدی به خاطر اعتمادی که به من داشت تشکر کرده و و امیدوارم بتوانیم با کادر فنی و بازیکنان خوبی که پیکان در اختیار دارد، در فصل آینده به موفقیت برسیم.

وی امیدوارم در مقطع فعلی بتوانم به یاری خدا و کمک دوستان به تیم پیکان خدمت کنم. اکنون هم محمدی تشخیص داد به عنوان سرپرست می‌توانم به پیکان خدمت کنم و تمام تلاشم را انجام می‌دهم تا اهداف باشگاه محقق شود. سعی دارم در امور مدیریتی در خدمت تیم  باشم و هر کاری از دستم برمی‌آید برای تیمی که خودم را متعلق به آن می‌دانم انجام می دهم.

سرپرست جدید تیم پیکان ادامه داد:  درباره وضعیت محمدرضا طهماسبی، سرپرست فصل گذشته تیم پیکان توضیح داد: احتمال دارد با وی جلسه برگزار کرده و طهماسبی به کادر فنی اضافه شود. باید دید خودش چه تصمیمی می‌گیرد.

مدیر روستا درباره نقل و انتقالات تیم پیکان توضیح داد: طبق نظر سرمربی نقل و انتقالات پیکان انجام شده و اکنون تقریبا 90 درصد تیم تشکیل شده است. مدیران باشگاه با نفراتی که عبدالله ویسی و دستیارانش مدنظر داشتند به توافق رسیدند و قطعا آنها مورد نیاز بودند که با تفکر ویسی به تیم اضافه شدند.

وی درباره آخرین وضعیت سعید واسعی با باشگاه پیکان گفت: احتمال دارد امروز و فردا جلسه‌ای با واسعی داشته باشم. اعتقاد دارم آنچه به نفع این بازیکن است باید انجام شود. قطعا باشگاه پیکان دوست ندارد بازیکن خوبی مثل واسعی را از دست بدهد و می‌خواهیم از وی نهایت استفاده را کنیم اما بازیکن هم باید تمام تمرکزش روی تیم باشد. واسعی بازیکنی است که پتانسیل و جای رشد زیادی دارد.

پیشکسوت تیم پیکان در مورد تعامل خود با عبدالله ویسی توضیح داد: ویسی یکی از مربیان خوب فوتبال ایران است و من هم هیچ گونه دخالتی در مسائل فنی تیم نخواهم داشت، بلکه در حیطه کاری خودم تعامل کامل و لازم را با کادر فنی دارم. ویسی مسئول فنی تیم است و هر آنچه نیاز داشته باشد و از دست من برآید برای به دست آوردن هدف و نتیجه خوب در کنار ویسی انجام می دهم.

مدیرروستا ادامه داد: ویسی با من هم‌دوره بوده و هر چند در یک تیم همبازی نبوده‌ایم اما به لحاظ اخلاقی وی را جزو نمونه‌های فوتبال ایران می‌دانم و معتقدم از لحاظ فنی هم صاحب سبک است. امیدوارم ویسی بتواند امسال هم در پیکان موفق باشد.

وی در مورد احتمال جدایی وحید شیخ ویسی گفت: وی برای پیکان در سال‌های اخیر زحمت کشیده و اکنون هم با تیم تمرین می‌کند. خودش باید برای ماندن یا رفتن تصمیم بگیرد، اما با توجه به این که امروز کارم را شروع کردم اطلاعی از این که درخواستی برای جدایی داده باشد ندارم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول