اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

داسیلوا:یکی از بدترین آدم های که در عمرم دیدم، فان خال بود

مدافع راست سابق منچستریونایتد در مصاحبه ای از لویی فان خال انتقاد شدید کرد.

داسیلوا:یکی از بدترین آدم های که در عمرم دیدم،  فان خال بود

به گزارش خبرگزاری فارس، رافائل داسیلوا در مصاحبه ای با سایت اتلتیک از سرمربی هلندی منچستریونایتد انتقاد کرد.

وی در فصل 2015-2014 زیر نظر فان خال در الدترافورد کارکرد. اما در این گفت وگو اظهارداشت یکی از بدترین چهره های که در زندگی دیده، این مربی بوده است.

بازیکن برزیلی که در تیم باشاک شهیر ترکیه توپ می زند، گفت: برخی افراد مثل فان خال  هستند که من درباره شان خوب حرف نمی زنم. 

وی افزود: او را دوست ندارم. وقتی در منچستر به من گفته شد که فان خال برای مربیگری می آید، بسیاری از دوستانم با من تماس گرفتند و گفتند که بازیکنان برزیلی را دوست ندارد. دوستانم به من هشدار دادند که این مربی هرکاری از دستش برآید، برای بیرون کردنم از منچستر خواهد کرد.

داسیلوا ادامه داد: روز اول فان خال هرگز با من حرف نزد. روز دوم به من گفت که می توانم چمدانم را بردارم و تیم را ترک کنم.با این حال ناامید نشدم. سعی کردم برای جایگاه خودم در تیم بجنگم. هر چند که یک فصل زیر نظرش بود که واقعا سخت بود. بنابر این او را یکی از بدترین افرادی می دانم که دیده ام.

بازیکن برزیلی آنگاه گفت: او با بازیکنان بد برخورد می کرد. بعد از صبحانه، ناهار یا شام حرف می زد. 15 دقیقه در تمرین هم حرف می زد. آنقدر حرف می زد که شما خسته می شدید و دل تان نمی خواست به حرفش گوش دهید.

داسیلوا همچنین بیان کرد: فان خال فقط به فکر خودش بود. به دیگران اهمیتی نمی داد. می خواست که همه به او احترام بگذارند و آنچه را خواسته بود، عمل کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول