اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جانفشانی آتش‌نشانان فرایندی مستمر و روزمره است

رئیس دفتر رئیس جمهوری نوشت: آتش‌نشان‌ها، دلاوران میدان‌های دشوار و قهرمانان عرصه خوف و خطر هستند و جانفشانی آتش‌نشانان فرایندی مستمر و روزمره است.

جانفشانی آتش‌نشانان فرایندی مستمر و روزمره است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود واعظی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به مناسبت روز آتش نشان نوشت: آتش‌نشان‌ها، دلاوران میدان‌های دشوار و قهرمانان عرصه خوف و خطر هستند. روز هفت مهر ماه در تقویم متعلق به این بزرگواران است.

واعظی اظهار داشت: این روز را به یاد بمباران پالایشگاه آبادان در هفتم مهرماه سال ۵۹ و جانفشانی آتش‌نشانان برای اطفای حریق پالایشگاه به این نام مزین کرده‌اند. خاطره جمعی ایرانیان، مشحون از حوادث اینچنینی و فداکاری آتش‌نشانان است.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر حادثه غم‌انگیز پلاسکو از جان‌گذشتگی شاغلان این حرفه شریف و مقدس را در اذهان عمومی متبادر می‌کند. جانفشانی آتش‌نشانان البته فرایندی مستمر و روزمره است. چه آنکه ماهیت این حرفه با فداکاری و نجات انسان گره خورده و چه بسیار آتش‌نشانان شجاع و غیرتمندی که برای نجات هم‌نوع خود را به خطر انداخته و جانشان را فدا کرده‌اند.

رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی فرصت مناسبی است تا به همه آتش‌نشانان ایرانی بگوییم به آنها افتخار می‌کنیم، قدر زحمات‌شان را می‌دانیم و مدیون‌شان هستیم. همچنین لازم است یادی کنیم از شهدای آتش‌نشان و همه آنهایی در این حرفه دچار آسیب‌های جسمی و روحی شده‌اند.

واعظی تصریح کرد: با آرزوی سلامت برای همه فعالان شریف حرفه آتش‌نشانی، برای یکایک آنها آرزوی سلامتی و موفقیت می‌کنم و روز ملی آتش‌نشانی و ایمنی را به آنها تبریک عرض می‌کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول