اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

لزوم به‌کارگیری نیروهای متخصص و بامهارت در آتش‌نشانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بر ضرورت به‌کارگیری نیروهای متخصص و بامهارت در حوزه آتش‌نشانی تأکید کرد.

لزوم به‌کارگیری نیروهای متخصص و بامهارت در آتش‌نشانی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، منوچهر فخری عصر امروز در جریان سفر به شهرستان گرمسار و در مراسم تجلیل از آتش‌نشانان که به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش‌نشان برگزار شد، با اشاره اینکه استان پهناور سمنان به لحاظ وسعت جزو هفت استان برتر کشور است، اظهار کرد: استان سمنان در مسیر تردد زائران قرار داشته و خدمات زیادی را ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه هزینه‌های زیادی متحمل آتش‌نشانان می‌شود؛ اما از کمترین میزان بودجه و اعتبارات در این بحث بهره‌مند هستند، افزود: ضروری است در مقوله تخصیص اعتبارات به‌ویژه در شهرداری‌ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با اشاره به مشکلاتی که در ایام شیوع بیماری کرونا در کشور ایجاد شد، ادامه داد: می‌توان استان سمنان را کارگاه عمرانی توصیف کرد که در این ایام نیز کارهای عمرانی به‌طور جدی پیگیری شده و هیچ خللی در انجام پروژه‌های عمرانی ایجاد نشده است و هرقدر این خدمات صمیمانه‌تر به مردم هبه شود، مورد رضای خداوند متعال خواهد بود.

فخری ضمن گرامیداشت و تبریک روز آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانی کاری دلی است و وظیفه، پست و مقام محسوب نمی‌شود و پرسنل خدوم آتش‌نشانی با حداقل حقوق و مزایا وظایف مرتبط با مردم را به انجام می‌رسانند تا برای مردم حادثه‌ای رخ ندهد.

وی با تأکید بر به‌کارگیری افراد متخصص توانمند در حوزه آتش‌نشانی اذعان داشت: در شهرستان گرمسار به این امر توجه شده و ۲۶۸ نفر در استان سمنان در استخدام آتش‌نشانی هستند که این امر بالاتر از استاندارد تعریف‌شده در کشور است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ارتقای پست و مقام آتش‌نشانان را وظیفه خود و دستگاه مربوطه دانست و خاطرنشان کرد: از این حافظان جان و مال مردم حمایت می‌شود.

در این آئین اردشیر مطهری نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی، سعید متقی فرماندار و حجت‌الاسلام آرامی امام جمعه گرمسار، مدیران و مسؤولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند و طی آن از تعدادی از آتش‌نشانان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول