اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

نجات ۲ مفقودی در کویر سمنان+ تصاویر

رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان از مفقود شدن دو نفر در کویر سمنان، حوالی روستای دلازین خبر داد و گفت: افراد گم‌شده توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر نجات یافتند.

نجات ۲ مفقودی در کویر سمنان+ تصاویر

مظفر محمدخانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از مفقود شدن دو نفر در کویر سمنان، حوالی روستای دلازین و معدن گوگرد خبر داد و اظهار کرد: افراد گم‌شده توسط عوامل امداد و نجات هلال احمر پیدا شدند.

وی زمان وقوع این حادثه را ساعت ۱۲:۲۵ روز ششم مهرماه اعلام کرد و افزود: پس از اعلام مفقودی، تیم واکنش سریع و آنست (سگ‌های تجسس) سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان تعداد حادثه‌دیدگان را دو نفر دانست و اضافه کرد: در این حادثه یک نفر دچار مصدومیت شده است.

محمدخانی با بیان اینکه عوامل امداد نجات به فرد مصدوم امدادرسانی کردند، ادامه داد:  مصدوم پس از رهاسازی توسط عوامل آفرود تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل داده شده و کار انتقال را انجام داده‌اند.

وی زمان پایان عملیات امدادرسانی به این حادثه را ساعت ۱۴:۵۰ امروز اعلام کرد و گفت: آرش رجبی، پوریا یحیایی، علیرضا شاهی، سیدشهرام شقاقی، بهروز ارجمندراد و محمدامین شاهکویی ازجمله عوامل امداد و نجات حاضر در این عملیات بودند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول