اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

آتش‌نشانان با کمترین امکانات بهترین خدمات را ارائه دادند

فرماندار خرم‌آباد گفت: طی سیلاب‌های گذشته استان، نیروهای آتش‌نشانی با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه دادند.

آتش‌نشانان با کمترین امکانات بهترین خدمات را ارائه دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، جعفر طولابی امروز در آئین گرامی‌داشت روز آتش‌نشان، ضمن اشاره به خدمات گسترده سازمان آتش‌نشانی این شهرستان، اظهار کرد: نیروهای این سازمان در حوادث مختلف فعالیت‌های گسترده‌ای داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طی سیلاب‌های گذشته استان، نیروهای آتش‌نشانی با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را به شهروندان ارائه دادند.

فرماندار خرم‌آباد با تاکید بر لزوم ارتقای خدمات در شهرداری این شهرستان، بیان داشت: در جهت تقویت ایمنی جامعه بایستی سطح آموزش‌ها و توانمندی نیروهای آتش‌نشانی را برای بالابردن کیفیت خدمات‌رسانی افزایش داد.

طولابی تصریح کرد: نوسازی و بروزرسانی ناوگان آتش‌نشانی بسیار ضروری است، از این‌رو انتظار می‌رود به این موضوع از محل اعتبارات ستاد حوادث بیش از پیش توجه شود.

وی بر توسعه ایستگاه‌های آتش‌نشانی در جهت ارائه خدمات باکیفیت به شهروندان تاکید و اظهار کرد: برای بهبود و توسعه ایمنی و حفاظت از جان و مال شهروندان در حال حاضر نیازمند احداث سه ایستگاه دیگر در خرم‌آباد هستیم که مید می‌رود این ایستگاه‌ها طی سال‌های پیش‌رو راه‌اندازی شوند.

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به لزوم آموزش همگانی مسائل ایمنی در سطح مراکز آموزشی، گفت: در سطح کارخانجات، تاسیسات و همچنین دستگاه‌های اجرایی این آموزش‌ها برای کاهش حوادث و افزایش سطح ایمنی جامعه بسیار حیاتی است.

طولابی با بیان اینکه تجهیزات فعلی سازمان آتش‌نشانی جوابگوی حوادث احتمالی نیست، افزود: همچنین می‌توان از طریق تشکل‌های مردمی، گروه‌های امدادی را برای مواقع ضروری آموزش داد تا در هنگام نیاز از ظرفیت‌های آن‌ها استفاده شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول