اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

بستری اجباری رئیس پیشین کمپین ترامپ از ترس آسیب به خود

رئیس پیشین کارزار انتخاباتی ترامپ به خاطر ترس از آسیب رساندن به خود بالاجبار در بیمارستان خوابانده شد.

بستری اجباری رئیس پیشین کمپین ترامپ از ترس آسیب به خود

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، «برد پارسکِیل» رئیس پیشین کارزار انتخاباتی ترامپ به خاطر ترس از آسیب رساندن به خود بالاجبار در بیمارستان خوابانده شد.

 

پس از آنکه همسر «برد پارسکِیل» با پلیس تماس گرفت و اظهار داشت که همسرش چند اسلحه گرم در اختیار دارد و احتمال دارد به خودش آسیب بزند، ماموران او را با خود به بیمارستان بردند.

 

به گفته پلیس فلوریدا و مقامات کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ، «برد پارسکِیل» رئیس پیشین این کارزار، پس از تهدید به آسیب رساندن به خود در بیمارستان بستری شده است.

 

ماموران وی را بنابر قانون موسوم به «بِیکر» بالاجبار به بیمارستان بردند تا به مدت ۷۲ ساعت تحت آزمایش های بالینی و سلامت عقل قرار بگیرد. این قانون اجازه می دهد تا هر کسی که تهدیدی برای خود یا دیگران محسوب می شود به مدت ۷۲ ساعت برای ارزیابی روانپزشکی بازداشت شود.

«تیم مورتو» مدیر ارتباطات انتخاباتی ترامپ گفت: «برد پارسکِیل» عضوی از خانواده ما است و ما او را دوست داریم و آماده حمایت از او و خانواده اش به هر شکل ممکن هستیم.

 

پارسکِیل در ماه جولای از سمت ریاست کارزار انتخاباتی ترامپ تنزل یافت اما همچنان به عنوان بخشی از این کارزار باقی ماند و در بخش عملیات دیجیتالی آن کمک کرد.

 

او در زمان ریاستش بر کمپین با ریشی متمایز، برای هواداران ترامپ به یک شخصیت مشهور تبدیل شده بود و اغلب قبل از تجمعات مبارزات انتخاباتی با طرفداران ترامپ عکس می گرفت و امضا می داد.

 

اما ترامپ در اوایل سال جاری شروع به آزردن او کرده بود زیرا پارسکِیل موجی از توجه رسانه ها و طرفداران ترامپ را به خود جلب کرده بود، تا اینکه او را از سمتش عزل کرد. 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول