اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

امام جمعه دهدشت پیگیر وعده بازگشایی جاده برفکوه شد

ائمه جمعه شهرهای دهدشت و قلعه رئیسی و فرماندار از مسیر برفکوه بازدید کردند.

امام جمعه دهدشت پیگیر وعده بازگشایی جاده برفکوه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، در بازدید امام جمعه دهدشت از مناطق عشایری هفت چشمه و دلی مهتاب بازگشایی جاده برفکوه مطالبه مردم بود و مدیران دستگاه،های ذی‌ربط قول‌هایی برای رفع این مشکل دادند.

در راستای پیگیری وعده مدیران مبنی بر بازگشایی جاده برفکوه امام جمعه دهدشت با همراهی امام جمعه قلعه رییسی و فرماندار از روند عملیات این محور ارتباطی بازدید کردند.


در این بازدید امام جمعه و مسئولین حوزه قلعه رئیسی ضمن تشکر از فرماندار کهگیلویه و امام جمعه شهر دهدشت به دلیل بازدیدهای مکرر از مشکلات حوزه چاروسا بر اهمیت مسیر برفکوه اشاره که با بازگشایی این مسیر عشایر و مردم چاروسا، دشمن زیاری و دیشموک با کیلومتر کمتری به آجم و دلی کما سفر خواهند کرد.

امام جمعه قلعه رئیسی در این سفر خواستار افزایش دادن وسایل نقلیه از سوی راهداری و حمل و نقل شد و گفت: امیدواریم برای همیشه این پروژه بازگشایی و تحویل مردم داده شود تا مردم بهتر بتوانند استفاده و عبور مرور کنند.

اتابک فرماندار کهگیلویه در این بازدید از راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان خواست تا با افزایش و تاکید بیشتر بر بازگشایی این مسیر عنوان کرد: مسیر برفکوه یکی از مسیرهای است که خواست عموم مردم است و راهداری و حوزه فرمانداری کهگیلویه با حساسیت بیشتری به این مسیر نگاه می کند که امیدواریم تا قبل از بارندگی های زمستانه مسیر بازگشایی شود.

حجت الاسلام وحدانی فر در این بازدید بر حساسیت بر این مسیر تاکید و بیان کرد: بازگشایی این مسیر می تواند از لحاظ اقتصادی کمک شایانی به مردم کند که امیدواریم راهداری و حمل و نقل استان و شهرستان با مدیریت شبانه روزی مسیر را به زودی بازگشایی کند.

 

دیانتی رئیس راهداری و حمل نقل شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از ائمه جمعه و فرماندار کهگیلویه و مسئولین محلی چاروسا و قلعه رئیسی از بازگشایی این مسیر در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: عملیات بازگشایی را با حساسیت شبانه روزی و کار جهادی انجام خواهد گرفت تا مردم بتوانند از این مسیر به راحتی استفاده کنند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول