اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

همدلی؛ آبی روی آتش دلتنگی اربعین/ تداوم کمک‌های مومنانه برای اربعین حسینی در بابلسر

مدیر موکب شهدای شهرستان بابلسر گفت: درحال حاضر در مرحله جمع‌آوری کمک‌های مومنانه برای اربعین حسینی هستیم تا بتوانیم در این روز بین نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

همدلی؛ آبی روی آتش دلتنگی اربعین/ تداوم کمک‌های مومنانه برای اربعین حسینی در بابلسر

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، این روزها کمک‌های مومنانه و همدلی به شور حسینی جلوه خاصی بخشیده است به‌طوری‌که اگر از قبل نگرانی‌هایی در این زمینه با آغاز ماه محرم و ادامه مراسمات وجود داشت، این نگرانی‌ها برطرف شده است؛ چراکه هم برنامه‌های عزاداری برگزار شد و هم مهربانی‌ها و همدلی‌ها شکوه مراسم‌ها را پررنگ‌تر کرد.

در کنار هیات‌های عزاداری، گروه‌های جهادی موکب‌های عزاداری این روزها دلتنگی خود را برای حضور نداشتن در مراسم اربعین با همدلی و مهربانی تقسیم می‌کنند که در این‌باره خضرالله محمدپور مدیر موکب شهدای شهرستان بابلسر در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: تاکنون 150 میلیون تومان کمک در زمینه کمک‌های مومنانه، ماسک و موادضدعفونی جمع‌آوری و تحویل شد.

وی افزود: درحال حاضر در مرحله جمع‌آوری کمک‌های مومنانه برای اربعین حسینی هستیم تا بتوانیم در این روز بین نیازمندان شهرستان توزیع کنیم.

مدیر موکب شهدای شهرستان بابلسر تصریح کرد: در کنار کمک‌های مومنانه بحث عزاداری‌ها را در دستور کار قرار داریم که ازجمله آن می‌توان به برگزاری ‌برنامه نمایشی واقعه عاشورا تا اربعین طی  سه شب اشاره کرد که ۲۴ ساعت قبل و دو روز بعد از مراسم اربعین برگزار می‌شود.

محمدپور در پایان گفت: براساس برنامه‌ریزی روز اربعین نیز در صحن امامزاده ابراهیم شهرستان مراسم عزاداری خواهیم داشت.

انتهای پیام/86034/غ/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول