اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۲۸ باغ ویلای غیرمجاز در اسفندآباد ملارد تخریب شد/ سود دلالان و سربی‌کلاه باغداران

دادستان ملارد با اشاره به غفلت برخی مسؤولان شهرستان ملارد در امر ساخت و سازهای غیرمجاز و تغییر اراضی کشاورزی، گفت: ۲۸ باغ ویلای غیرمجاز در منطقه اسفندآباد ملارد با حکم قضایی تخریب شدند.

۲۸ باغ ویلای غیرمجاز در اسفندآباد ملارد تخریب شد/ سود دلالان و سربی‌کلاه باغداران

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: عده‌ای دلال و سودجو اقدام به تغییر کاربری و ساخت و سازهای غیرمجاز در منطقه اسفندآباد در شهرستان ملارد کرده بودند که امروز ۲۸ ویلای لوکس تخریب و به حالت اول برگشت.

وی افزود: این ویلاها در عرض ۶ ماه و کمتر از یک سال ساخته شده بودند و عدم نظارت مسؤولان مربوطه موجب وارد آمدن خسارات هنگفت به افراد می‌شود و متأسفانه کشاورزان و باغداران سودی نمی‌برند.

دادستان ملارد بیان کرد: دلالان با خرید اراضی این افراد، تفکیک و تبدیل آن به قطعات کوچک‌تر و متأسفانه با انجام ساخت و ساز در غفلت و حتی هماهنگی با مأموران به سایر افراد غیر مطلع می‌فروشند و پس از آن خریداران با اعمال قانون مواجه می‌شوند.

جبله خاطرنشان کرد: توقع ما از مسؤولان اعم از جهاد کشاورزی و شهرداری‌ها آن است که هشدارهای لازم را داده و از دهیاران تقاضامندیم همیار ما باشند و اخبار و اطلاعات را به دادستانی ارسال کنند.

انتهای پیام/ش/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول