اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

جریمه ۷ میلیارد ریالی برای تخلف گران‌فروشی در دو انبار شهرستان ری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری از احراز تخلف گران‌فروشی کود کشاورزی و شیرآلات در دو انبار شهرستان ری به ارزش تقریبی ۷ میلیارد ریال خبر داد.

جریمه ۷ میلیارد ریالی برای تخلف گران‌فروشی در دو انبار شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرری، موسی احمدی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان بازرسی از انبارها بازرسان اداره صنعت ری موفق به کشف در حدود ۲هزار قطعه شیرآلات و ۱۵تن کود به دلیل گران‌فروشی و عرضه خارج از ضوابط توزیع در انبارهای شهرستان ری شناسایی شد.

وی افزود: ارزش ریالی این محموله کشف شده در حدود ۷میلیارد ریال است که به دلیل شرایط موجود در کشور به منظور طی مراحل قانونی برخورد با تخلف پرونده به مراجع قضایی و تعزیرات ارجاع شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در ادامه با اشاره به برخورد جدی بازرسان با گران‌فروشی ملزومات بهداشتی گفت: انبار نگهداری کود و شیرآلات  در شهرری توسط بازرسان گشت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری شناسایی که به دلیل احراز تحلف گران‌فروشی جرائمی در این راستا صادر شد.

احمدی تصریح کرد: برای گران‌فروشی شیرآلات در حدود ۳میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و برای گران‌فروشی کود در حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تعلق گرفت و در نهایت پرونده واحد متخلف تحویل مراجع قضایی شد.
 ‏
وی ادامه داد: با توجه به شرایط موجود در بازار برخی از سودجویان اقدام به افزایش قیمت خودسرانه و گران‌فروشی اجناس کردند که با هوشیاری بازرسان اداره صنعت ری این اقدام ناتمام ماند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: با هدف مبارزه با قاچاق کالا و کنترل بازار روزانه ۵ تیم بازرسی به اصناف، انبار و کارخانه‌ها اختصاص داده شده است که به صورت مستمر و هماهنگ اقدام به بازرسی از واحدها می‌شود.

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول