اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

تاکنون ابتلا معلم و دانش‌آموزی به کرونا گزارش نشده/ علت جابه‌جایی بیمارستان کرونایی‌ها در یاسوج+فیلم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص علت جابه‌جایی بیمارستان کرونایی‌ها از شهید جلیل به بیمارستان شهید بهشتی توضیحاتی ارائه کرد.

تاکنون ابتلا معلم و دانش‌آموزی به کرونا گزارش نشده/ علت جابه‌جایی بیمارستان کرونایی‌ها در یاسوج+فیلم

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه با اشاره به رعایت بیش از ۸۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین رعایت پروتکل‌ها را دارد و بیش از ۸۰ درصد مردم پروتکل‌ها را رعایت می‌کنند که بخشی را مرهون تلاش‌های رسانه هستیم البته این مطلوب نیست و باید رعایت پروتکل‌ها به بالای ۹۰ درصد برسد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه از روز اول به همکارانم گفتم نباید از نقد دانشگاه بترسیم، افزود: کسی که دانشگاه را نقد می‌کند مخالف نیست نقدها را جمع‌آوری و به آنها پاسخ دهیم اما گاهی شاهد تخریب‌ها هستیم، جامعه پزشکی در این شرایط در خط اول مقابله با کرونا است با تخریب  آنها را دلسرد نکنیم.

وی در ادامه با اشاره به سرکشی نیروهای درمان از مدارس گفت: طی این مدت از ۱۸۷ مدرسه در استان بازدید شده که در ۴۸ درصد رعایت پروتکل‌ها مطلوب بوده و ۵۲ درصد نامطلوب بوده است که آموزش و پرورش برای رعایت پروتکل‌ها کارهایی را در دست انجام دارد.

وی بیان کرد: تاکنون گزارشی از اینکه دانش‌آموز یا معلمی در مدارس به کرونا مبتلا شده باشد به دانشگاه علوم پزشکی اعلام نشده است.

این مسوول همچنین از ابتلای ۳۲۰ نفر از کادر دانشگاه و حوزه بهداشت و درمان به کرونا خبر داد و گفت: خوشبختانه در این خصوص فوتی نداشتیم.

یزدان‌پناه در خصوص علت انتقال بیماران کرونایی از بیمارستان شهید جلیل به بیمارستان شهید بهشتی هم توضیحاتی ارائه کرد.

 

 

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول