اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مکانیزم دریافت نهاده به تولیدکنندگان اطلاع‌رسانی شود/ ضرورت نظارت سختگیرانه

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: باید مکانیزم دریافت نهاده‌ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلا‌ع‌رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

مکانیزم دریافت نهاده به تولیدکنندگان اطلاع‌رسانی شود/ ضرورت نظارت سختگیرانه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عزیزاله شهیدی‌فر صبح امروز در جلسه پایش نهاده‌های کشاورزی با تاکید بر رعایت مسایل بهداشتی و پروتکل‌های ابلاغی کرونا و لزوم خدمت‌رسانی بی وقفه به تولیدکنندگان و بهره‌برداران کشاورزی استان، گفت: در شرایط سخت تامین نهاده‌ها قرار داریم و باید تمام‌ نهاده‌هایی که وارد کشور می‌شود را به درستی و به موقع به دست بهره‌برداران واقعی برسانیم.

وی ادامه داد: ارز بسیار زیادی برای تامین نهاده‌های بخش کشاورزی مصرف می‌شود که فشار زیادی را به تولیدکنندگان وارد می‌کند و ضرورت دارد نظارت‌ها و پایش‌ها سختگیرانه تر باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: باید مکانیزم دریافت نهاده‌ها توسط تولیدکنندگان به خوبی اطلاع‌رسانی شود تا تولیدکنندگان دچار سردرگمی و ابهام نشوند.

شهیدی‌فر با بیان اینکه 80 درصد کودهای مصرفی استان، اوره است و مابقی فسفات و پتاس است، ادامه داد: در تولید نهاده‌های موردنیاز شامل کود، سم و بذر باید استانداردها رعایت شود و نهاده های استاندارد در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

انتهای پیام/86035/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول