اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

ادعای ریاض؛ یک گروه 10 نفره مرتبط با ایران را دستگیر کردیم

سخنگوی رسمی ریاست امنیت کشور در عربستان سعودی مدعی شد که یک گروه 10 نفره دستگیر شدند که اعضای آن در ایران آموزش دیده‌اند.

ادعای ریاض؛ یک گروه 10 نفره مرتبط با ایران را دستگیر کردیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، سخنگوی رسمی ریاست امنیت کشور در عربستان سعودی، شامگاه روز دوشنبه، ادعایی بی‌اساس علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان سعودی «واس»، سخنگوی امنیت کشور عربستان سعودی با تروریستی خواندن گروه یادشده، ادعا کرد ده شخص مرتبط با ایران را دستگیر کرده است که سه نفر از اعضای این گروه، در ایران تعلیمات نظامی دریافت کرده‌اند.

این ادعا در حالی علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می‌شود که در اظهارات سخنگوی امنیت کشور عربستان سعودی هیچ گونه مدرکِ موثقی دال بر اثبات این ادعا ارائه نشده است.

عربستان سعودی و کشورهای هم‌پیمان با آن هر از چند گاهی با ذکر اظهاراتی بی‌اساس مدعی دخالت ایران در منطقه و ایجاد آشوب در کشورهای عربی می‌شوند.

در همین ارتباط،‌ وزیر کشور بحرین نیز اخیرا در توجیه توافق این رژیم با رژیم صهیونیستی مدعی شده بود که ایران به شکل‌های گوناگون به دنبال تحمیل سیطره خود بر منطقه است.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول