اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

عملکرد رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی موفق بوده است

نماینده مردم نیشابور در مجلس گفت: عملکرد رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی موفق بوده است زیرا دارای روحیه جهادی، تعامل گرا، حر و آزاده، شخصیتی مستقل و نگاه کارشناسی همراه با تعامل است.

عملکرد رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی موفق بوده است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه) پارلمان در موافقت با گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: عملکرد رزم حسینی در استانداری خراسان رضوی موفق بوده است زیرا دارای روحیه جهادی، تعامل گرا، حر و آزاده، شخصیتی مستقل و نگاه کارشناسی همراه با تعامل است.

وی ادامه داد: گزینه پیشنهادی وزارت صمت دارای نگاه توسعه گرا است و همواره منتقد سیاست های غلط اقتصادی دولت بوده است در واقع وی وزیر و مدیر دولتی نیست بلکه وزیر و مدیر حاکمیتی است.

ارکانی ادامه داد: بدون شک برای پیشرفت کشور همه ارکان کشور از جمله قوه مقننه، مجریه و قضاییه باید با یکدیگر همراه باشند.

وی بر همین اساس بیان کرد: بدون شک دو تابعیتی رزم حسینی تائید نشده است و هیات تحقیق از مدیران دوتابعیتی نیز این موضوع را تائید نکرده است. انقلابی ها از دروغ بیزار هستند و هیچگاه حاضر نیستند آبروی دیگران را لکه دار کنند از این رو نباید تهمت دوتابعیتی به رزم حسینی زده شود.

وی ادامه داد: گزینه پیشنهادی تصدی وزارت صمت قوانین مزاحم تولید را می شناسد زیرا فعالیت اقتصادی در بخش خصوصی داشته است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی عنوان می کنند چون رئیس جمهور در جلسه رأی اعتماد حاضر نشده نباید به رزم حسینی رأی دهیم چون توهین به مجلس است در حالی که رأی ندادن در شرایط کنونی تنبیه کردن بازار، کشور و مردم است؛ همچنین نباید از یاد برد وقتی ابزار نظارتی کمرنگ شود چنین وضعیتی مانند عدم حضور رئیس جمهور ایجاد می شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول