اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

حضور شصت و نهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در دریای دور برای تامین منافع کشور

معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شصت و نهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش با حضور در دریای دور تامین کننده منافع کشور در دریا است.

حضور شصت و نهمین ناوگروه نیروی دریایی ارتش در دریای دور برای تامین منافع کشور

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مراسم روز جهانی دریانوردی با شعار کشتیرانی پایدار برای سیاره پایدار امروز با حضور مدیران ارگان‌های دریایی در بخش دولتی و خصوصی در سازمان بنادر و دریانوردی در حال برگزاری است. در این مراسم معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: دریانوردی پایدار از زمان دفاع مقدس آغاز شد. تأمین منافع ملی توسط دریانوردان از 40 سال پیش شروع شد. دریانوردان در کشتی‌ها، جزایر و پایانه‌های نفتی، کشتیرانی پایدار را بنا نهادند.

سردار قناعت پیشه ادامه داد: دشمن از 40 سال پیش تلاش کرد مانع کشتیرانی پایدار شود اما دریانوردان ایرانی 40 سال منافع کشور را تأمین کردند.

وی گفت: به فرموده رهبری دریا یک فرصت راهبردی برای پیشرفت و منافع کشور است که دریانوردان این را نشان دادند و حضور در دریای کارائیب یعنی قوی شدن؛ دریانوردان کشتیرانی پایدار را به منصه ظهور گذاشتند.

معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: شصت و نهمین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی با حضور در دریای دور تأمین کننده منافع کشور در دریا است.

وی اضافه کرد: در حملات تروریست‌ها به کشتی‌های ما کارکنان کشتی‌ها در کنار نیروهای امنیتی تلاش کردند دریانوردی و کشتیرانی پایدار داشته باشیم.

سردار قناعت پیشه تأکید کرد: ما با کمک نیروی راهبردی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های دور کمک می‌کنیم این وضعیت جمهوری اسلامی پایدار بماند.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول