اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

نامه سرگشاده زیباکلام به رئیس دولت اصلاحات؛ «تکرار می‌کنم» شما دیگر اثری ندارد

صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات نوشت: همان‌طور که خودتان هم سال گذشته به‌درستی فرمودید، «تکرار می‌کنم» شما دیگر اثری ندارد.

نامه سرگشاده زیباکلام به رئیس دولت اصلاحات؛ «تکرار می‌کنم» شما دیگر اثری ندارد

گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس: صادق زیباکلام، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در نامه‌ای سرگشاده به رئیس‌جمهور دوران اصلاحات، سؤالاتی درباره موضع او و اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو مطرح کرده است.

در بخش‌هایی از این نامه آمده است: بدون ‌تردید دیر یا زود جناب‌عالی مجبور به موضع‌گیری در قبال انتخابات پیش‌رو خواهید شد. از یک سو شماری از اصلاح‌طلبان واحتمالا بخشی از اصولگرایان منتظر فراخوان شما برای شرکت در انتخابات هستند و از سویی دیگر، همان‌طور که خودتان هم سال گذشته به‌درستی فرمودید، «تکرار می‌کنم» شما هم دیگر اثری ندارد.

سرور ارجمندم، قبل از موضع‌گیری پیرامون شرکت یا عدم شرکت در انتخابات، می‌بایستی به این پرسش پرداخت که هدف از شرکت در انتخابات کدام می‌باشد؟ ممکن ‌است کسری از اصلاح‌طلبان، هدف‌شان از شرکت در انتخابات حضور در مناصب رسمی باشد؛ اما نگارنده قویا چنین باوری درمورد حضرت‌عالی ندارم. می‌ماند اینکه اگر تصمیم به شرکت در انتخابات گرفته شود، به ‌واسطه تحقق اهداف و آرمان‌های سیاسی و اجتماعی است. یقین دارم بزرگ‌ترین آرمان سیاسی جناب‌عالی به‌عنوان بزرگ جریان اصلاحات، تحقق دموکراسی در ایران است؛ اما بهتر از من می‌دانید که عدالت، قانون، توسعه اقتصادی و رفاه بدون دموکراسی تحقق نمی‌یابند. اگر هدف از شرکت در انتخابات را دموکراسی تعریف کنیم، آیا امروز دموکراسی در جامعه ایران نمود بیشتری از 20 سال پیش دارد؟

اگر آن 24 میلیون رأی‌دهنده در 29 اردیبهشت 96 به حسن روحانی از جناب‌عالی بپرسند در نتیجه دعوت شما و رأی ملت چه اتفاقی افتاد، چه پاسخی می‌توان داد؟

منبع: روزنامه شرق
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول