اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  موسیقی و هنرهای تجسمی

انتشار نماهنگ «آروم خیال» با صدای حامد علیزاده/ برگزاری آزمون کارت تدریس مربیان آموزشگاههای هنری

این نماهنگ گفت‌وگویی به زبان شعر و موسیقی با حضرت عشق حسین ابن علی(ع) است که با صدای حامد علیزاده و کارگردانی محسن کاسه ساز منتشر شده است.

انتشار نماهنگ «آروم خیال» با صدای حامد علیزاده/ برگزاری آزمون کارت تدریس مربیان آموزشگاههای هنری

به گزارش خبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، نماهنگ گفت‌وگویی به زبان شعر و موسیقی با حضرت عشق حسین ابن علی(ع) با عنوان «آروم خیال» با صدای حامد علیزاده و کارگردانی محسن کاسه ساز منتشر شد.

 

 

دکتر سید حمیدرضا قریشی مجری طرح این پروژه بوده است.

نماهنگ «آروم خیالم» به اهتمام بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ و با همکاری انجمن ناشنوایان کشور تهیه شده است.

 

************************

 

آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاههای هنری برگزار می شود

آزمون کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری به صورت مجازی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دفتر برنامه ریزی و توسعه آموزش های هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی، آزمون  متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری رشته موسیقی به منظور جلوگیری ازشیوع بیماری کرونا و با رعایت پروتکل های بهداشتی، از راه دور  و به صورت آنلاین در حال برگزاری است. 

در این آزمون ها، استان تهران با تعداد سی و دو  نفر در دو گرایش سازهای کوبه ای و ساز سنتور و استان  همدان با تعداد ۱۳۷ نفر در کلیه گرایش ها حضور داشتند. همچنین کلیه متقاضیان ثبت نام شده رشته موسیقی استان های خراسان رضوی، خراسان جنوبی و خراسان شمالی با تعداد ۱۵۰ نفر در همه گرایش ها در حال انجام است. این آزمون ها طبق  تفاهم نامه همکاری بین معاونت امور هنری و موسسه فرهنگی هنری خانه موسیقی ایران  با نظارت دفتر برنامه ریزی و  توسعه آموزش های هنری برگزار می شود.

متقاضیان دریافت کارت صلاحیت تدریس می توانند به سامانه  aes.farhang.gov.ir مراجعه و پس از مطالعه شیوه نامه کارت صلاحیت تدریس نسبت به ثبت نام در رشته مورد تقاضا اقدام کنند.

تفاهم نامه برگزاری آزمون های متقاضیان سایر رشته ها (به جز موسیقی) نیز با موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر منعقد شده و روند برگزاری آزمون این رشته ها به صورت استانی و طی روزهای آینده انجام خواهدشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول