اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

برومند: آقای سعادتمند! صندلی مدیریت مزه دارد که آن را رها نمی‌کنی؟/ هیات مدیره همین امروز باید شما را برکنار کند

سنگربان اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: مگر یک مدیرعامل چند بار باید اشتباه کند که او را برکنار کنند، آیا صندلی مدیریت برای سعادتمند اینقدر مزه دارد که آن را رها نمی‌کند؟

برومند: آقای سعادتمند! صندلی مدیریت مزه دارد که آن را رها نمی‌کنی؟/ هیات مدیره همین امروز باید شما را برکنار کند

پرویز برومند در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اظهارات احمد سعادتمند پیرامون مذاکره با استراماچونی و همچنین رد صحبت های وی توسط مربی ایتالیایی اظهار داشت: آقای سعادتمند! خیالت راحت شد؟ یک جام را مفت از چنگ استقلال در آوردی، لیگ قهرمانان آسیا را بدون سرمربی و با نامجومطلق جلو بردی و او را هم خراب و تیم را بدون سرمربی برای فصل بعد آواره کردی.

وی افزود: در شرایطی که پرسپولیس بهترین بازیکنان را جذب می کرد در توهم استراماچونی با دل ساده هواداران بازی کردی و یادگاری خوبی برای استقلال گذاشتی. مدیرعامل استقلال یا هر فردی که مسئولیت دارد اگر به جای این همه وقت تلف کردن و راه حل پیدا کردن برای بازی دادن هواداران،یک بار ساده از آنها عذرخواهی می کرد، هواداران این همه اذیت نمی شدند.عذرخواهی را برای اینگونه مواقع گذاشته اند.

سنگربان اسبق استقلال یادآور شد: سعادتمند با غرورش کاری با استقلال کرد که این تیم چند سال عقب بیفتد. ببینید امسال چه بلایی بر سر استقلال بیاید، این تیم با این وضعیت بازیکن و مربی هفتم شود شانس آورده ایم.او(سعادتمند) برای خودش یارگیری کرد و تیم بست آن هم در حالی که تیم سرمربی نداشت. حالا هر مربی بیاید می گوید این نفرات با نظر من جذب نشدند و مسئولیت را از سر خود باز می کند. اگر این اتفاق نیفتاد شما هر چه دوست داشتید به من بگویید.

برومند خاطرنشان کرد: من فقط از خلیل زاده و سایر اعضای هیات مدیره استقلال تعجب می کنم که چرا ساکت هستند! مگر یک مدیرعامل چند بار باید اشتباه کند که او را برکنار کنند؟ آیا صندلی مدیریت اینقدر مزه دارد که آن را رها نمی کنید؟ خود من متعجب هستم که این صندلی چه چیزی دارد که سعادتمند با این همه اشتباه پی در پی آن را رها نمی کند و تازه می گوید استعفا نمی دهم.

وی با اشاره به صحبت های استراماچونی در صفحه شخصی خود گفت: من موافق استراماچونی نیستم و همیشه این را گفته ام اما مگر او غیر از حرف حق زده است؟ او می گوید به هواداران استقلال دروغ نگویید، آیا این حرف او اشتباه است؟ مگر حرف استراماچونی خارج از چارچوب حرفه ای است؟

سنگربان اسبق استقلال ادامه داد: استقلال هوادارانی دارد که شبانه روز با آن زندگی می کنند. یک هوادار معلول را در اهواز می شناسم که هر روز با من تماس می گیرد و آنقدر سخت حرف می زند که دلم کباب می شود. او مدام می گوید استراماچونی می آید یا نه. آقای سعادتمند از آه دل این هوادار بترس. این کارها تاوان دارد و با دروغ و بازی با احساس آنها نمی توانی زمان بخری.

وی افزود:پرسپولیس پول برانکو را به بازیکنانش می دهد تا آنها را حفظ کند آنوقت ما باید پولی که برای تقویت تیم در نظر گرفته ایم را نگه داریم تا به یک مربی بدهیم که خودش می گوید با من مذاکره نشده است!

برومند در خصوص اینکه سعادتمند معقد است بازیکنان تیمش در قطر شب زنده داری می کردند و قلیان می کشیدند گفت:این حرف دیگر واقعا چیزی جز آبروریزی ندارد. این مثال همان بازگشت آب دهان به صورت است.خوشا به حال شمای مدیرعامل که بازیکنت در هتلی که حضور داشتی قلیان کشیده است. آقای مدیرعامل این نشان نمی دهد تیمت بی در و پیکر است؟

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول