اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

۹۰ درصد از تسهیلات افراد آسیب‌دیده از کرونا در قشم پرداخت شد

فرماندار قشم از پرداخت ۹۰ درصد از تسهیلات دولتی ویژه کاهش آسیب‌های اقتصادی کرونا بر افراد آسیب‌دیده در این شهرستان خبر داد.

۹۰ درصد از تسهیلات  افراد آسیب‌دیده از کرونا در قشم پرداخت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار داشت: یکی از اقدامات کارگشای دولت در حمایت از مشاغل آسیب‌ دیده از کرونا ارائه تسهیلات است.

وی افزود: تاکنون ۹۰ درصد از تسهیلات ۷۰۰ نفر از افراد آسیب‌دیده که در سامانه مربوطه ثبت نام کرده بودند پرداخت شده و واریزی‌ها روند مطلوبی دارد.

فرماندار قشم خطاب به مدیران مربوطه، تصریح کرد: پرداخت تسهیلات ۱۰۳ پرونده ۱۴ واحد تولیدی شهرستان نیز باید با سرعت انجام شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نقطه مطلوب برسد.

نصری تاکید کرد: همکاری و تعامل اداره کار و بانک‌ها باید با برگزاری نسشت‌های مشترک هفتگی تقویت و اختلاف آماری موجود برطرف شود.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی وام‌ها و تسهیلات حمایتی به جامعه هدف از سوی ادارت مربوطه باید به شیوه‌ای موثر، مستمر، به موقع و با پیگیری‌های لازم انجام شود.

فرماندار قشم اضافه کرد: کشت گلخانه‌ای و مباحث صادراتی آن با توجه به ظرفیت‌های شهرستان قشم نیازمند برنامه‌ریزی و اقدام لازم است.

نصری خاطرنشان کرد: محدودیت‌های موجود در حوزه واگذاری اراضی با راهکارهای مناسبی همچون بهره‌گیری از زمین‌های ملکی اشخاص درای پتانسیل لازم مدیریت شود.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول