اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

پیگیری روشنایی مسیر شهرک‌های صنفی خدماتی اسلامشهر

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شوای اسلامی گفت: در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی و درخواست صاحبان مشاغل و کسب و کار فعال در دو مجتمع سهند و براوند اسلامشهر، موضوع روشنایی خیابان شهید رحیمی یا جعفرآباد جنگل که مسیر ارتباطی جمع زیادی از مردم ساکن اسلامشهر و چهاردانگه بوده است پیگیری شد.

پیگیری روشنایی مسیر شهرک‌های صنفی خدماتی اسلامشهر

مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر با اشاره به اهمیت توجه به مسائل حوزه صنفی و صنعتی و لزوم رسیدگی به این مسائل، اظهار کرد: خیابان شهید رحیمی یا همان جعفرآباد جنگل از معابر اصلی بین دو شهر اسلامشهر و چهاردانگه است که  به طول تقریبی پنج کیلومتر نقش بسیار مهمی در وضعیت تسهیل و رونق در امور اقتصادی و اشتغال دو شهر هم‌جوار دارد.

وی افزود: این مسیر راه اصلی دسترسی به مجتمع صنفی اسلامشهر با ۶ هزار واحد صنفی تولیدی خدماتی و مجتمع صنفی سهند شهر چهاردانگه با یک‌هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی خدماتی بوده اما متأسفانه فاقد شبکه روشنایی عمومی است.

این نماینده مجلس ادامه داد:  این مسئله علاوه بر افزایش تصادفات جاده‌ای که منجر به ورود خسارت‌های مادی و جانی به مردم، موجب به مخاطره افتادن امنیت صاحبان صنوف و مشاغل و بیش از ۵۰ هزار نیروی شاغل فعال در دو مجتمع بزرگ صنفی و خدماتی شهرستان شده است.

شریفیان تأکید کرد: در این سال که مزین به شعار جهش تولید است ایجاد زیر ساخت‌ها توسط دستگاه‌های متولی نقش مهمی در بهبود شرایط محیط کسب و کار خواهد داشت.

وی با اشاره به درخواست‌های مردمی و صاحبان کسب و کارهای این منطقه گفت: پیگیری لازم در رابطه با حل مسئله روشنایی این محور از شخص وزیر نیرو در مورد تخصیص اعتبار و اجرای پروژه شبکه مربوطه انجام شد که امیدوارم با همکاری مسؤولان وزارت راه و شهرسازی هر چه زودتر این مهم به انجام برسد و جمع کثیری از مردم از مواهب این طرح بهره مند شوند.

انتهای پیام/۶۷۰۲۱/م/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول