اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انصراف موج‌سواران نوشهر از مرحله نیمه نهایی لیگ ساحلی/ مساجدی: بدرود فوتبال سیاسی!

مدیر عامل باشگاه موج سواران نوشهر گفت: رسما از حضور در مرحله رفت نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی انصراف می دهیم.

انصراف موج‌سواران نوشهر از مرحله نیمه نهایی لیگ ساحلی/ مساجدی: بدرود فوتبال سیاسی!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در حالی امروز قرار است مرحله نیمه نهایی دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی بین تیم‌های پارس جنوبی جم با موج سواران نوشهر و فرش حداد اصفهان با گلساپوش یزد در سمنان برگزار شود که تیم فوتبال ساحلی موج سواران نوشهر در این چند روز اخیر به دلیل عدم حضور مدیران چهار تیم صعود کننده در مراسم قرعه کشی و انتخاب میزبان مسابقات مرحله نیمه نهایی اعتراض خود را به سازمان لیگ اعلام کرده است. آنها تاکید دارند در صورت عدم رسیدگی  به این اعتراض از حضور در ادامه این مسابقات معذور هستند.
علی مساجدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس، در رابطه با انصراف تیم موج سواران نوشهر از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی اظهار داشت : ترک‌ بازی‌ها‌ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بهتر‌ از‌ این است که زیر‌بار‌ حرف‌ زور‌ و بی عدالتی مسئولان برگزاری مسابقات برویم. 

 مدیرعامل موج سوران نوشهر گفت: به بازیکنانم و کادر فنی می‌گویم شما همیشه قهرمان هستید و قهرمان باقی خواهید ماند.همچنین از همشهریان و هم استانی ها و همه کسانی که از ما حمایت کردند تشکر می کنم. وقتی که این همه بی عدالتی و تصمیمات سیاسی در برگزاری یک لیگ وجود دارد بهتر است از ادامه حضور انصراف دهیم. از این طریق رسما انصراف خود را از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور اعلام می‌‌کنم. بدرود فوتبال ساحلی، فوتبال سیاسی.

طبق برنامه قرار است امروز و از ساعت 17.15 تیم موج سواران نوشهر به مصاف گلسا پوش یزد برود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول