اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری سارق حرفه‌ای گوشی موبایل در ملایر خبر داد.

دستگیری سارق حرفه‌ای موبایل در ملایر

محمدباقر سلگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: به دنبال وقوع سرقت‌های متعدد گوشی از شهروندان این موضوع در دستور کار مامورین کلانتری ۱۲ پاسداران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و بررسی‌های تخصصی و علمی پلیس سرانجام مخفیگاه این سارق شناسایی شد که بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضایی و در یک عملیات ضربتی متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم تعداد ۱۶ دستگاه گوشی‌های مختلف مسروقه به ارزش ۲۳۰ میلیون ریال کشف شد افزود: در بررسی دقیق صورت گرفته توسط مامورین مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت بوده است.

وی ادامه داد: با تلاش و دقت نظر مامورین فرد مالخر اموال مسروقه شناسائی و دستگیر شد که با تشکیل پرونده هر دو متهم به دستگاه قضایی معرفی و تحویل شدند.

سلگی ضمن تقدیر از دستگاه قضا برای حمایت همه‌جانبه در برخورد قانونی با مجرمان افزود: شهروندان در صورت مواجهه با هر نوع رفتار و حرکات مشکوک بلافاصله مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ را در جریان بگذارند.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول