اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای 100 درصدی برخی پروژه‌های سفر رئیس قوق قضائیه در زنجان

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در اجرای مصوبات سفر ریاست معزز قوه قضاییه به استان زنجان جزو استان‌های برتر است، گفت: برخی از مصوبات سفر رییس قوه قضاییه در استان 100 درصد و برخی از مصوبات مانند پروژه‌های عمرانی حدودا 60 درصد اجرا شده است.

اجرای 100 درصدی برخی پروژه‌های سفر رئیس قوق قضائیه در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در جلسه شورای قضایی استان که به میزبانی سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت ایام ماه صفر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: یکی از دلایل تشکیل جلسه شورای قضایی در سازمان قضایی نیروهای مسلح استان زنجان، تبریک بابت انتصاب ریاست جدید این سازمان، تقدیر و تشکر از زحمات کارکنان و بررسی مسائل و مشکلات سازمان قضایی نیروهای مسلح استان و حل آنها است.
رئیس کل دادگستری استان زنجان افزود: در اجرای مصوبات سفر ریاست معزز قوه قضاییه به استان زنجان الحمدلله استان زنجان جز استان‌های برتر در اجرای مصوبات سفر بوده است.
وی اظهار کرد: ما برخی از مصوبات سفر ریاست قوه قضاییه را 100 درصد اجرایی کرده‌ایم و برخی از مصوبات مانند پروژه‌های عمرانی را حدودا 60 درصد اجرا کرده‌ایم که لازم است از پشتیبانی و حمایت‌های مرکز تقدیر و تشکر کنم.
صادقی نیارکی ضمن اشاره به وضعیت آشفته بازار و گرانی‌های موجود در کشور گفت: سازمان تعزیرات حکومتی بایستی به وضعیت بازار نظارت لازم را داشته باشد.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه گرانی‌ها به هیچ وجه زیبنده نظام نیست و انتظار و توقعمان از مسولان امر این است که مشکلات مردم را حل کنند، تصریح کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی اجازه ندهد تا برخی از فرصت طلبان در سایه تحریم‌ها و گرانی دلار استفاده کنند و مردم را بیش از پیش به مضیقه و سختی بیندازند.
وی افزود: الحمدلله در بحث رسیدگی به پرونده‌های معوق توفیقات خوبی کسب کرده‌ایم ولی باید تلاش کنیم تا پرونده‌های معوق را به حداقل برسانیم که در این راستا لازم است از همه همکاران تقدیر و تشکر کنم.
گفتنی است، در این جلسه مدیران و روسای سازمان‌های تابعه نیز به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند.

انتهای پیام/73002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول