اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار به ۱۲ محله کم‌برخوردار سمنان

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان گفت: مبلغ ۲ و نیم میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی از محل اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ۱۲ محله شهرستان‌های این استان اختصاص یافت.

اختصاص ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار به ۱۲ محله کم‌برخوردار سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، امیر بینایی عصر امروز در جلسه بررسی توزیع اعتبارات تملک دارایی از محل اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی در سالن کوثر استانداری سمنان اظهار کرد: انجام امور فرهنگی اجتماعی و ارائه خدمت به مردم باید با نگاه جامع و با هم‌افزایی و مشارکت همه جانبه‌صورت پذیرد و تعصبات دستگاهی نباید جایگاهی در تصمیمات داشته باشد.

وی افزود: اعتبارات تملک دارایی از محل اعتبارات حوزه آسیب‌های اجتماعی برای ۱۲ محله در شهرستان‌های استان سمنان به مبلغ ۲ و نیم میلیارد تومان تخصیص یافته است که باید در محلات کم‌برخوردار شهرستان‌های استان هزینه شود.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان گفت: اعتبارات در حوزه‌های تجهیز پایگاه‌های خدمات اجتماعی و پارک‌ها و فضای سبز، اماکن ورزشی، مراکز فرهنگی و کتابخانه‌ها مراکز هنری و مدارس و مراکز آموزشی و کانون پرورشی فکری اختصاص داده شده است که تمامی آن باید در مناطق کم برخوردار مصرف شود.

بینایی تصریح کرد: ما به دنبال مانور و نمایش نیستیم و خدمات باید عینی، محسوس و ملموس باشد و منجر به ایجاد نشاط اجتماعی در محلات شود و در برنامه‌ها، کودکان و سالمندان به‌صورت ویژه دیده شوند.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه یکپارچه‌سازی نظارت اجتماعی اقدامات باید به‌صورت جامع و تحت یک برنامه خاص و به‌صورت یکپارچه صورت پذیرد، خاطرنشان کرد: منابع اعتباری در راستای رفع مشکلات اجتماعی در یک محله بر اساس برنامه واحد و نقشه راه مشخص هزینه شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول