اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

انحصار موتور جستجوی گوگل در اروپا شکسته شد

مقابله رگولاتوری های اتحادیه اروپا با انحصارطلبی تجاری گوگل به نتیجه رسید و از این پس کاربران گوشی های اندرویدی علاوه بر جستجوگر گوگل به جستجوگر بینگ هم دسترسی خواهند داشت.

انحصار موتور جستجوی گوگل در اروپا شکسته شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، بر اساس حکم ضدانحصار کمیسیون اروپا گوگل باید چند موتور جستجوی رقیب را در اختیار کاربران اندروید قرار دهد که بینگ مایکروسافت یکی از آنها خواهد بود. علاوه بر بینگ دو موتور جستجوی دیگر نیز به این مجموعه اضافه می شود.

افزوده شدن موتور جستجوهای جدید به اندروید بین اول اکتبر تا ۳۱ چت دسامبر رخ می دهد. این خدمات در کشورهایی مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، نروژ و انگلیس ارائه می شود.

در حال حاضر بینگ تنها ۳.۰۶ درصد از بازار جستجوگرهای اینترنتی اروپا را در اختیار دارد و انتظار می رود این تحول موجب شود تا این سهم به رقم بیشتری برسد. گوگل به علت انحصارطلبی تجاری در خود آمریکا و برخی کشورهای آسیایی نیز مورد پیگرد قضایی قرار گرفته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول