اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

توزیع بیش از 21 هزار جلد کتاب در ایلام

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، گفت: در شش ماهه اول سال جاری، بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب در استان ایلام اهدا و توزیع شده است.

توزیع بیش از 21 هزار جلد کتاب در ایلام

عمران خودآموز مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: در شش ماهه اول سال جاری، بیش از ۲۱ هزار جلد کتاب در موضوعات مذهبی، ادبی، دفاع مقدس، هنری، ورزشی، تخصصی، علمی، سیاسی و اجتماعی به ارزش بیش از ۵ میلیارد ریال از سوی کتابسرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهدا و توزیع شده است.

وی افزود: یکی از سیاست‌های این اداره کل، توسعه و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مناطق محروم و حاشیه‌ای بوده که خوشبختانه توسط تسهیلگران و تلاشگران این حوزه اقدامات خوب و مناسبی انجام و کتاب و اقلام فرهنگی به این عزیزان اهدا و توزیع شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام، گفت: چهارمین دوره جایزه کتاب سال استان، ویژه آثار منتشر شده در سال 98 با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری اقلیم هشت ایلام برگزار می‌شود.

خودآموز ادامه داد: برگزاری این دوره جایزه کتاب سال ایلام، فرصتی مناسب برای بروز استعدادها، معرفی و کشف قابلیت‌ها و پتانسیل‌های ادبی ناشران و مؤلفان است که علاوه بر معرفی آثار به مخاطبان، اعتباری معنوی و ارزشمند برای ناشران و مولفان برگزیده به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به برگزاری سه دوره موفق از جایزه‌ی کتاب سال استان، تصریح کرد: دوره اول جایزه کتاب سال در سال 95 و دوره‌های دوم و سوم این جایزه در سال‌های 96 و 97 برگزار شد و مورد استقبال جوامع هدف قرار گرفت.

خودآموز گفت: ناشران، مؤلفان و اهالی فرهنگ و ادب و کتاب می‌توانند کتاب‌های منتشر شده خود را در سال 98 تا پایان مهرماه امسال به نشانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، دبیرخانه جایزه کتاب سال ارسال کنند تا پس از تجمیع و بررسی اولیه جهت داوری به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شود.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول