اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

سندرز: ترامپ 317 هزار دلار به هند،‌ پاناما و فیلیپین مالیات پرداخت کرده است

سناتور ایالت ورمونت آمریکا با اشاره به پرداخت تنها 750 دلار مالیات توسط رئیس جمهور این کشور در سال نخست ریاست جمهوری نوشت که ترامپ317 هزار دلار به سه کشور هند، پاناما و فیلیپین مالیات پرداخت کرده است.

سندرز: ترامپ 317 هزار دلار به هند،‌ پاناما و فیلیپین مالیات پرداخت کرده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «برنی سندرز» سناتور ایالت ورمونت در پیامی در توئیتر به فرار مالیاتی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد.

سندرز در این پیام توئیتری نوشت: «در حالی که ترامپ فقط ۷۵۰ دلار به عنوان مالیات بر درآمد در نخستین سال ریاست جمهوری خود پرداخت کرده، وی بیش از ۳۱۷ هزار دلار مالیات به هند، پاناما و فیلیپین پرداخت کرده است.»

وی در ادامه این پیام توئیتری نوشت که این میزان پرداخت مالیات به آمریکا و مالیات پرداخت شده به سه کشور دیگر چطور با شعار انتخاباتی ترامپ که «نخست آمریکا» بوده تطابق پیدا می‌کند؟

روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته طی یک گزارشی تحقیقی و بر اساس اطلاعاتی که به دست آورده است گزارش داد که دونالد ترامپ در سالی که پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است فقط ۷۵۰ دلار مالیات پرداخت کرده است.

این گزارش افزود: ترامپ در ۱۰ سال از ۱۵ سال گذشته هیچ مالیات بر درآمدی پرداخت نکرده است و علت آن نیز این بوده است که به سازمانهای مالیاتی گفته بوده که بیشتر از پولی که به دست آورده است ضرر کرده است.

براساس گزارش آسوشیتدپرس، ترامپ تنها رئیس جمهور معاصر است که پرونده های مالیاتی خود را علنی نکرده است در سال اول ریاست جمهوری خود(۲۰۱۷) نیز فقط ۷۵۰ دلار به حکومت فدرال مالیات داده است.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول