اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۵ نفر در استخرهای کشاورزی شاهرود غرق شدند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود گفت: امسال متأسفانه پنج نفر در استخرهای کشاورزی این شهر غرق شده‌اند که باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

۵ نفر در استخرهای کشاورزی شاهرود غرق شدند

محمدحسن رضایی‌شاهرودی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شاهرود بیان کرد: در ایستگاه‌های آتش‌نشانی شاهرود در مجموع ۱۱ خودروی سنگین و سه خودروی سبک وجود دارد.

او با اشاره به فعالیت‌های انجام‌شده در نیمه نخست سال جاری اظهار کرد: در این مدت، ۲۶ هزار و ۳۶۷ مورد تماس با آتش‌نشانی شاهرود برقرار و ۳۲۱ مورد آتش‌سوزی منازل، خودرو، مغازه، مراکز صنعتی و تولیدی رخ داده و نیرو اعزام شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود افزود: ۳۷۶ عملیات امداد و نجات در نیمه نخست امسال در شاهرود انجام شده و موارد اعلام‌شده به این سازمان، ۶۹۷ مورد بوده و برخی تماس‌ها عملیاتی نبوده است.

رضایی‌شاهرودی تصریح کرد: در شش ماهه امسال، ۵۶ مورد بازدید ایمنی از مراکز و اماکن مختلف شاهرود انجام شد و یک هزار و ۸۸۷ مورد اعزام نیرو به عملیات و ۵۷۸ مورد اعزام ناوگان آتش‌نشانی صورت گرفت.

وی با اشاره به آمار متوفیان غرق‌شده در استخرهای کشاورزی گفت: متأسفانه امسال پنج نفر در استخرهای کشاورزی غرق شده‌اند که در این راستا با بازدیدهای انجام‌شده، در خصوص ایمنی در استخرهای کشاورزی به صاحبان آنها تذکرات لازم ارائه شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود با اشاره به سامانه زنگ مرکزی در سازمان آتش‌نشانی شاهرود، از کاهش زمان اعزام به مأموریت به سه دقیقه خبر داد و بر لزوم تأمین نیازها به تجهیزات بروز آتش‌نشانی برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/۷۴۰۳۶/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول