اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پروژه مجتمع تجاری سنه سنتر سنندج به تصویب هیات سرمایه‌گذاری خارجی رسید

شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت دولت از سرمایه‌گذاران خارجی پروژه مجتمع تجاری سنه سنتر که با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی از اقلیم کردستان عراق در حال اجرا است به تصویب هیات سرمایه‌گذاری خارجی رسید.

پروژه مجتمع تجاری سنه سنتر سنندج به تصویب هیات سرمایه‌گذاری خارجی رسید

حشمت‌اله صیدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد:  از طریق ویدیو کنفرانس طرح پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" ارائه و این طرح به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.
شهردار سنندج اظهار کرد: با هدف انتقال و جابجایی بازارچه تاناکورا احداث پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: عملیات احداث این پروژه با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی از اقلیم کردستان با سرمایه‌گذاری 300 میلیارد تومانی با مشارکت شهرداری سنندج در حال انجام است.

وی اعلام کرد: در راستای حمایت دولت از سرمایه‌گذاران خارجی، پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" که با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی از اقلیم عراق آغاز شده به تصویب هیات سرمایه‌گذاری خارجی رسید.

صیدی گفت: پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" در زمینی به مساحت بیش از  6 هزار مترمربع و مساحت عرصه بیش از ۱۵ هزار و 500 مترمربع  در بلوار پاسداران در حال احداث است.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: پروژه مجتمع تجاری "سنه سنتر" در 6 طبقه شامل 4 طبقه تجاری و دو طبقه پارکینگ احداث می‌شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول