اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

افزایش 14 درصدی تعداد جایگاههای عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآور ده‌های نفتی کردستان از افزایش 14 درصدی تعداد جایگاههای عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه استان خبر داد.

افزایش 14 درصدی تعداد جایگاههای عرضه فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله گیتی منش صبح امروز در دیدار با اعضای انجمن صنفی جایگاهداران کردستان اظهار کرد: در راستای تحقق حقوق شهروندی، افزایش زیرساخت‌های سوخت‌رسانی، سوخت‌رسانی مطلوب  و تسهیل دسترسی شهروندان به سوخت در یک سال گذشته تعدا د 10 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در سطح استان کردستان به بهره‌برداری رسید که رشد 14 درصدی تعداد مجاری عرضه منطقه را به همراه داشته است.

وی افزود: با 82باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در منطقه، ظرفیت خوبی در سوخت‌رسانی به هموطنان  ایجاد شده است که با برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته عملیات احداث پنج باب جایگاه دیگر نیز در دست اقدام است.

وی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و همکاری مجموعه جایگاهداران استان با این شرکت در راستای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خصوصا رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: نگاه و برنامه‌ریزی شرکت در خصوص احداث جایگاههای عرضه سوخت در استان با توجه به تعداد مجاری عرضه موجود، بر گستردگی مطلوب جغرافیایی جایگاهها و نیازسنجی نقاط مختلف برای دسترسی بهتر شهروندان به دریافت خدمات و جلوگیری از تمرکز جایگاه عرضه در یک منطقه از سطح شهر و کاهش فروش دیگر مجاری عرضه است.

 

گیتی‌منش با اشاره به حجم درخواست‌های ارائه شده به منطقه کردستان در خصوص احداث جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی توسط بخش خصوص اظهار داشت: این شرکت با تشکیل کمیته نیازسنجی نسبت به بررسی درخواست‌ها براساس رشد جمعیت، نیاز عملیاتی، گستردگی جغرافیایی و تعداد جایگاه عرضه سوخت موجود در آن ناحیه اقدام و بسیاری از درخواست‌ها به دلیل عدم توجیه اقتصادی و عملیاتی موردتائید قرار نگرفت.

رئیس انجمن صنفی جایگاهداران استان نیز در این دیدار با بیان موارد و درخواست‌های مجاری عرضه منطقه در زمینه افزایش نرخ حق العمل کاری، جلوگیری از افزایش تعداد جایگاههای عرضه سوخت و.. از همکاری و تعامل مدیر و کارکنان پخش منطقه کردستان با جایگاهداران استان تشکر و قدردانی کرد.

گفتنی است، منطقه کردستان با 9 ناحیه عملیاتی، 82 باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و 52 باب جایگاه سی.ان.جی، سوخت موردنیاز شهروندان کردستانی را تامین و توزیع می‌کند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول