اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

دلایل رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی از سوی کمیسیون آموزش

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس دلایل این کمیسیون درباره رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را تشریح کرد.

دلایل رد طرح تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی از سوی کمیسیون آموزش

به گزارش خبرنگارپارلمانی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس امروز (چهارشنیه 9 مهر) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در مورد رد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاق مصوب 13 شهریور 97 به قانون تعیین تکلیف استخدام معلمین حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزارت آموزش و پرورش را قرائت کرد. 

وی افزود: دلیل رد این طرح مغایرت با اصل سوم قانون اساسی و مغایرت با ماده 3 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان که اخیرا مقام معظم رهبری تأکید کردند که هرگونه به کارگیری معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان باشد بوده است. 

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: از دیگر دلایل رد این طرح مغایرت با اصل سیاستهای کلی نظام اداری و استخدامی و مغایرت با راهکارهای 1-11، 2-11، 3-11، 4-11 سند تحول بنیادین آموز شو پرورش و همچنین مغایرت حذف آزمون با ماده 44 قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر ضرورت به کارگیری افراد در دستگاه‌اهی دولتی پس از پذیرفته شدن در آزمون عمومی و تخصصی از سوی کمیسیون آموزش به عنوان دلایل رد طرح عنوان شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول