اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرهای سبز و زرد حضوری است

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه آموزش‌ها در زمان کنونی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و در شرایط سبز و زرد به صورت حضوری است، گفت: آموزش‌ها در حالت قرمز و نارنجی به صورت مجازی و غیر حضوری اجرا می‌شود.

آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرهای سبز و زرد حضوری است

محمدرضا انصاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان گزارش آماری و تحلیلی از تعهد و عملکرد آموزشی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای از ابتدای سال 1399 ارائه و اظهار کرد: ارائه آموزش‌ها در بخش‌های مختلف آموزشی بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور الزامی است.

مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه آموزش‌ها در زمان کنونی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در شرایط سبز و زرد به صورت حضوری است، عنوان کرد: آموزش در حالت قرمز و نارنجی به صورت مجازی و غیر حضوری اجرا می‌شود.

وی به برگزاری مسابقات ملی مهارت اشاره کرد و افزود: از اهداف مسابقات ملی مهارت، ارتقای مهارت‌های فنی و حرفه‌ای کشور در سطح بین‌المللی است.

انصاری افزود: ترویج و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، نخبه‌پروری، ایجاد بستر مناسب برای ارتقای مهارت‌های حرفه‌ای کشور تا سطح مهارت‌های جهانی و شناسایی کمبودها در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و برنامه‌ریزی برای رفع آن‌ها، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه‌ای بین جوانان و ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت را از اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت است.

انتهای پیام/73009/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول