اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

تیراندازی در فلوریدا یک کشته برجای گذاشت

در یک حادثه تیراندازی در مقابل انبار شرکت بزرگ «آمازون» در ایالت فلوریدا آمریکا یک زن جان خود را از دست داد و یک مرد نیز زخمی شد.

تیراندازی در فلوریدا یک کشته برجای گذاشت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در حادثه تیراندازی مرگبار در مرکز انبار شرکت «آمازون» در «جکسونویل» ایالت فلوریدا، یک زن جان خود را از دست داد و یک مرد نیز به دلیل جراحات وارده در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس در این خصوص گزارش کرد، دفتر کلانتری جکسونویل سه‌شنبه شب به وقت محلی (اوایل امروز چهارشنبه به وقت تهران) تماسی را درباره وقوع حادثه تیراندازی دریافت کرد و معاونان کلانتری جسد یک زن را در محل حادثه پیدا و یک مرد زخمی را نیز به بیمارستان منتقل کردند.

بنا به گفته پلیس محلی، صحنه حادثه به ایمنی کامل بازگشته است و ظاهراً قضیه تیراندازی به پایان رسیده است.

تحقیقات اولیه نشان می‌دهد که مرد و زنی که در این حادثه مورد اصابت گلوله قرار گرفتند از کارکنان شرکت آمازون بودند.

در این گزارش اطلاعاتی درباره هویت عامل مسلح این حادثه منتشر نشده است و تنها پلیس جکسونویل اعلام کرد که تحقیقات در اینباره ادامه دارد.

در ماه ژوئن (تیرماه ۹۹) در یک حادثه تیراندازی هدفمند در مقابل انبار شرکت آمازون، یک نفر کشته شد و دو نفر دیگر نیز جان خود را از دست دادند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که در برخی موارد تعدادی جان خود را از دست می‌دهند و تعدادی نیز زخمی می‌شوند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که کنگره نیز حاضر به تصویب قوانینی برای محدود کردن حمل سلاح در این کشور نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول