اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان در زمینه ترویج نماز در شبکه شاد

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: توانسته‌ایم رتبه برتر را در تولید محتوای ترویج نماز در شبکه شاد، در بین استان‌های کشور کسب کنیم.

کسب رتبه برتر آموزش و پرورش استان در زمینه ترویج نماز در شبکه شاد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد صبح امروز جلسه ستاد اقامه نماز و زکات چهارمحال و بختیاری در محل دفتر نماینده ولی فقیه در چهامحال و بختیاری برگزار شد.

ابتدای جلسه حجت‌الاسلام محمد کریمی گفت: طرح جامع ساماندهی اقامه نماز در ادارات و مدارس سطح استان در دست اجراست و 13 برنامه ویژه در زمینه اقامه، ترویج و تبلیغ نماز جماعت در بعضی از دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی و دانشگاه‌ها برگزار شد.

دبیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: میزان مشارکت ادارات در زمینه ترویج نماز در حال ارزیابی است و به اداراتی که در این زمینه ضعیف عمل کرده باشند، تذکر داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بعضی از اماکن از جمله پاساژ میلاد شهرکرد، پلیس راه فرخشهر و بعضی از نمازخانه‌های بین جاده‌ای تجهیزات و فضای مناسبی برای اقامه نماز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ندارند که مطالبات بسیاری از جانب مردم صورت گرفته‌است و همت مسؤولان را می‌طلبد.

ترویج فرهنگ نمازخوانی مهم‌ترین رویکرد آموزش‌وپرورش در اجرای طرح حیات طیبه است

در ادامه فرحناز قائد امینی اظهار داشت: اقامه نماز جماعت و ترویج فرهنگ نمازخوانی مهم‌ترین رویکرد آموزش‌وپرورش در اجرای طرح حیات طیبه است که توانسته‌ایم با روش‌های نوین و ارتباط مستمر با روحانیون فرهنگ نماز را میان دانش‌آموزان ترویج دهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد: نمازخانه‌های مدارس تجهیز و به صورت مستمر ضد عفونی می‌شود و زمان کلاس درس  با زمان اذان ظهر هماهنگ شده است که دانش‌آموزانی که در مدرسه حاضر می‌شوند بتوانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اقامه نماز داشته باشند و برای دانش‌آموزانی که به صورت مجازی آموزش می‌بینند محتواهایی را برای ترویج و تشویق اقامه نماز تولید و در شبکه شاد بارگذاری کرده‌ایم.

کسب رتبه برتر در  تولید محتوا در شبکه شاد در زمینه نماز

وی خاطرنشان کرد: توانسته‌ایم رتبه برتر را در تولید محتوای ترویج نماز در شبکه شاد، در بین استان‌های کشور کسب کنیم، همچنین 13 هزار جلد کتاب بوستان احکام را در یک هزار و 37 مدرسه ابتدایی سطح استان توزیع کردیم.

در ادامه علی ملک‌پور تصریح کرد: قریب به  10 میلیارد مجموع کل زکات جمع‌آوری شده در سال جاری بوده است که و در حال حاضر تعداد 956 نفر در استان در زمینه زکات فعالیت مستمر دارند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در خصوص ترویج فرهنگ زکات اقدام شبکه‌سازی داشته‌ایم و در تقویت این شبکه آموزش‌هایی را برای روحانیون فعالان این زمینه قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول