اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به وزیر جدید صمت

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با تبریک رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت، این انتصاب را رای به دانش‌، تجربه و مدیریت ارزشمند وی دانست.

پیام تبریک مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو به وزیر جدید صمت

اخبار شرکتها؛ ایکوپرس- متن پیام فرشاد مقیمی به این شرح است: برادر ارجمند و فرهیخته جناب آقای رزم حسینی، انتصاب شایسته جنابعالی به عنوان  وزیر صنعت، معدن و تجارت را تبریک می‌گوییم. بی‌تردید در سایۀ تجارب ارزشمند، دانش سرشار و مدیریت تاثیرگذار جنابعالی شاهد جهش در پیشبرد اهداف این وزارتخانه بویژه در حوزه صنعت خواهیم بود.

ما به عنوان خانواده وزارت صمت در کشور، ضمن تقدیر و تشکر از نمایندگان محترم ملت در مجلس شورای اسلامی در جلسه رای اعتماد و توجهی که نسبت به توانمندی جنابعالی برای سکانداری وزارت صنعت معدن و تجارت در این برهه از زمان کردند، برای شما و همکارانتان از خداوند متعال در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده توفیق آرزومندیم.

اطمینان داریم که در سایه مدیریت مدبرانه جنابعالی در همکاری با اعضای دولت بویژه با همراهی شخص رییس جمهور محترم، گشایشی در انجام امور روی خواهد داد، به نحوی که بتوانیم تداوم فعالیت‌ها را هم‌سو با شعار سال پیگیری کنیم. 

در پایان، ضمن تاکید بر اینکه انتخاب جنابعالی بیانگر تعهد، کارآمدی، لیاقت و شایستگی‌‌های برجسته آن برادر گرانقدر در صحنه‌های خدمت صادقانه به نظام و میهن اسلامی است، به عنوان بخشی از صنعت کشور، ضمن اظهار خرسندی از این انتصاب، امیدواریم بیش از گذشته رونق در تولید صنعتی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول