اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ارسال بیش از ۲ هزار واحد خون از همدان به تهران/ نیاز استان تامین است

رئیس مرکز انتقال خون استان همدان با بیان اینکه نیاز استان در فرآورده‌های خونی تامین است گفت: ۲ هزار و ۱۵۰ واحد خون به تهران ارسال شده است.

ارسال بیش از ۲ هزار واحد خون از همدان به تهران/ نیاز استان تامین است

افشین محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: طی ۶ ماه نخست امسال ۱۶ هزار و ۵۳۰ واحد خون در استان همدان اهدا شده است بنابراین مشکلی در تامین خون مورد نیاز وجود ندارد.

وی در خصوص کاهش اهدای خون در همدان تصریح کرد: با توجه به حذف تیم‌های سیار اهدای خون در ایام شیوع بیماری کرونا این میزان کاهش عادی است.

رئیس مرکز انتقال خون استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه نیاز مراکز بیمارستانی استان در فراورده‌های خونی تأمین می‌شود بیان کرد: بر همین اساس ۲ هزار و ۱۵۰ واحد خون مازاد به استان تهران ارسال شده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه در مرکز انتقال خون تمام موارد بهداشتی رعایت می‌شود گفت: اهداکنندگان نیز نگرانی بابت کووید ۱۹ نداشته باشند زیرا کرونا امکان سرایت از طریق خون ندارد.

محمدی با تاکید بر اینکه اهداکنندگان نگرانی برای اهدای خون نداشته باشند گفت: همکاران ما در انتقال خون فضای سالم و بهداشتی را برای اهدا در نظر گرفته‌اند و از این نظر مشکلی وجود ندارد‌.

انتهای پیام/۸۹۰۰۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول