اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

دانش‌آموزان، طلایه‌داران خدمت در مسیر بهشت/ اردوهای جهادی در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه گفت: اعزام دانش‎آموزان انجمن اسلامی در قالب طرح اردوهای جهادی انجمن‎های اسلامی دانش‎آموزان با عنوان «طلایه‌داران خدمت در مسیر بهشت» آغاز شد.

دانش‌آموزان، طلایه‌داران خدمت در مسیر بهشت/ اردوهای جهادی در کرمانشاه برگزار می‌شود

علی صفدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از برگزاری طرح اردوی جهادی طلایه‌داران خدمت ویژه اعضای انجمن‌های اسلامی مدارس کرمانشاه در مناطق محروم استان خبر داد و اظهار داشت: دانش‌آموزان انجمن‌های اسلامی با توجه به اینکه امسال توفیق حضور در حماسه اربعین را نداشتند و از سویی بسیاری از مردم درگیر مشکلات مختلف هستند، تمام یا بخشی از هزینه سفر اربعین خود را صرف مواسات با برادران و خواهران نیازمند خود کردند و به عنوان فعالیت‌های همدلی و مواسات در مناطق محروم حضور می‌یابند و به مردم این مناطق در بازسازی و آماده‌سازی منازل خود برای فصل سرما کمک می‌کنند.

وی ادامه داد: در مجموعه انجمن اسلامی تلاش کردیم ساماندهی این دانش‎آموزان را انجام دهیم تا بتوانیم خدمت‎رسانی متمرکز را در روستاهای نیازمند کمک، انجام دهیم.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه با بیان اینکه محور فعالیت‌های ما در مناطق محروم کمک به نیازمندان به باسازی منازل است، یادآور شد: امیدواریم با همت دانش‎آموزان انجمن اسلامی این مکان‌های که در این مناطق نیاز به تعمیر دارند را بازسازی و مرمت کنیم.

وی گفت: روز جمعه، ۱۱ مهرماه اعزام اولین گروه‌های دانش‎آموزی انجمن اسلامی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به مناطق محروم صورت می‌گیرد و با همکاری موسسه خشت‌های مهربانی به فعالیت‌های عمرانی می‌پردازند.

وی از برنامه‌ریزی اعزام ۱۰۰ دانش‌آموز انجمن اسلامی به مناطق محروم خبر داد و یادآور شد: در حال حاضر چهار گروه را برای اعزام به مناطق محروم ساماندهی شدند و گروه‌های جهادی آن‌ها بین ۲۰ تا ۳۰ نفر است و در مدت یک الی دو روز به کمک‎رسانی در مناطق محروم مشغول هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول