اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بازرسی‌ها با وجود همه‌گیری کرونا تعطیل نشد/ نگاه تحولی دستگاه قضا به حقوق شهروندی

رئیس دبیرخانه هیأت نظارت بر حقوق شهروندی استان سمنان گفت: بازرسی‌ها با وجود همه‌گیری ویروس کرونا در این استان تعطیل نشود و تلاش‌های مطلوبی برای حفظ حقوق شهروندی انجام گرفته است.

بازرسی‌ها با وجود همه‌گیری کرونا تعطیل نشد/ نگاه تحولی دستگاه قضا به حقوق شهروندی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدقاسم عین‌الکمال ظهر امروز در جلسه صیانت از حقوق شهروندی که در دادگستری کل استان سمنان تشکیل شد، اظهار کرد: انجام بازرسی‌ها در ۶ ماهه نخست امسال با قدرت پیگیری شده و اقدامات خوبی علی‌رغم شرایط کرونایی استان سمنان در این زمینه صورت گرفته است.

او ادامه داد: تلاش شد تا بازرسی‌ها با وجود همه‌گیری ویروس کرونا تعطیل نشود و تلاش‌های مطلوبی در این زمینه در راستای حفظ حقوق شهروندی مردم استان سمنان انجام گرفته است.

رئیس دبیرخانه هیأت نظارت بر حقوق شهروندی استان سمنان ادامه داد: از ۳۸ بازرسی پیش‌بینی‌شده، ۲۲ بازرسی انجام شده است و بقیه نیز در اولویت قرار دارد.

عین‌الکمال افزود: دو جلسه حقوق شهروندی در نیم‌سال نخست امسال با پنج مصوبه در استان سمنان تشکیل شد و در حوزه نامه‌های وارده و اعلام نتایج نیز توفیقات مطلوبی حاصل شده است.

او ادامه داد: یکی از نکات مهم در نگاه تحولی رئیس قوه قضاییه، توجه به حقوق شهروندی و کرامت انسانی است و در همین حوزه نیز لایحه حفظ حقوق شهروندی تدارک دیده و نظراتی نیز از استان سمنان در این باره ارسال شده است.

رئیس دبیرخانه هیأت نظارت بر حقوق شهروندی استان سمنان بیان کرد: در شش ماهه دوم سال جاری نیز جدول بازرسی‌ها آماده شده که بر اساس آن اقدام می‌شود و با توجه به برنامه پیشنهادی در حوزه حفظ و نظارت بر حقوق شهروندی در استان سمنان پیش خواهیم رفت.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول