اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

جبهه پایداری فعالیت خود را برای رسیدن به فرد اصلح و انقلابی در 1400 کلید زد

سخنگوی جبهه پایداری گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داده است.

جبهه پایداری فعالیت خود را برای رسیدن به فرد اصلح و انقلابی در 1400 کلید زد

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، مجید متقی فر سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده، گفت: جبهه پایداری انقلاب اسلامی در راستای انتخاب فرد اصلح و انقلابی، کمیته انتخابات خود را تشکیل داده است.

وی افزود: در حال حاضر برنامه‌ریزی‌ها برای انتخابات شورای شهر در حال انجام است و شعب استانی در حال گزینش و انتخاب نفرات خود برای حضور در انتخابات شورای شهر هستند.

متقی‌فر درباره گزینه‌های مطرح شده برای انتخابات ۱۴۰۰ گفت: جبهه پایداری هنوز به صورت رسمی درباره با انتخابات ریاست جمهوری با کسی جلسه برگزار نکرده و صحبت‌های مطرح شده درباره نامزد‌های مورد حمایت جبهه پایداری صرفاً گمانه زنی بوده و هیچ مرجعیتی ندارند.

گفتنی است جبهه پایداری در نخستین انتخابات ریاست‌جمهوری پس از تأسیس خود، یعنی در سال ۹۲ از کاندیداتوری کامران باقری لنکرانی حمایت کرد و پس از انصراف وی، از سعید جلیلی حمایت کرد. در انتخابات ۹۶ نیز کاندیدای مورد حمایت این جبهه، سیّد ابراهیم رئیسی بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول