اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

کار تراکتور امسال سخت‌تر و نفس‌گیرتر است/ ایجاد شور و نشاط بی‌نظیر فوتبال تراکتور بین هواداران

استاندار آذربایجان‌شرقی، گفت: هواداران تیم تراکتور با شور خاصی به این تیم عشق می‌ورزند و یقین دارم که با اتحاد و همدلی هواداران با سرمربی جدید تیم، دروازه موفقیت‌های بیشتر به روی تراکتور گشوده خواهد شد.

کار تراکتور امسال سخت‌تر و نفس‌گیرتر است/ ایجاد شور و نشاط بی‌نظیر فوتبال تراکتور بین هواداران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار علیرضا منصوریان، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور با وی، اظهار داشت: منصوریان مربی بادانش و پرشوری است که حضور او در رأس کادر فنی تیم تراکتور منشأ اثر بوده و قطعا با همدلی و حمایت هواداران شاهد موفقیت‌های روزافزون این تیم در رقابت‌های ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

وی با تأکید بر اهمیت تفریحات سالم در میان جوانان، گفت: شور و نشاطی که تیم فوتبال تراکتور در بین جوانان و مردم ما ایجاد می‌کند با صدها برابر سرمایه خرج شده در فوتبال، قابل دست‌یابی نیست.

پورمحمدی، ورزش، تفکر ورزشی و طرفداری از آن را سازنده، موثر و مولد توصیف کرد و گفت: مدیریت استان از مجموعه تراکتور و بازیکنان قهرمان آن حمایت خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت‌های استاندار آذربایجان‌شرقی و حضور ایشان در تمرین قبل از فینال بازی جام حذفی و استقبال از تیم بعد از قهرمانی، گفت: با این حمایت‌ها،  بازیکنان و مربیان، بار مسو

ولیت را بیش از پیش روی شانه‌های خود احساس کردند و با تمام توان بازی کردند که نتیجه آن قهرمانی تیم بود.

معصوم سهرابی گفت: امسال کار تراکتور سخت‌تر و نفس‌گیرتر از گذشته است و با توجه به حضور این تیم در رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های آسیا، نیازمند حمایت بیشتر از سوی مدیریت ارشد استان هستیم.

وی، حضور میهمانان و مسافران خارجی و دوربین‌های تلویزیونی برای پوشش مسابقات آسیایی را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های بیشتر تبریز به مردم کشورهای مختلف دانست.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول