اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

تهران قهرمان روئینگ شد/مدال طلا به نصیری رسید

تیم روئینگ تهران در مسابقات قهرمانی کشور به عنوان نخست رسید.

تهران قهرمان روئینگ شد/مدال طلا به نصیری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی روئینگ آقایان بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادبود زنده‌یاد جمشید فتحی امروز 9 مهرماه در دریاچه آزادی برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور 27 ورزشکار از تیم‌های اردبیل، گیلان، کرمانشاه، کردستان، مازندران، آذربایجان غربی، تهران، تهران توابع، همدان، زنجان و فارس انجام شد.

رقابت‌ها در دور مقدماتی، نیمه‌نهایی، فینالA و فینالB در مواد تکنفره سنگین‌وزن و سبک‌وزن انجام و در پایان چهره نفرات و تیم‌های برتر مشخص شد.

در پایان مسابقات تیم تهران با 22 امتیاز به مقام قهرمانی دست پیدا کرد، تیم زنجان با 20 امتیاز نائب‌قهرمان شد و تیم تهران توابع با 17 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

رقابت‌های فینال در دو بخش فینال B و فینال A انجام شد.

در فینال B روئینگ تکنفره سنگین‌وزن مهدی محمدنژاد از گیلان با زمان 4:25.996 دقیقه اول و در مجموع در جایگاه ششم ایستاد، حسین رضوی از آذربایجان شرقی با زمان 4:34.719 دقیقه دوم و در مجموع هفتم شد و یوسف عرب از فارس با زمان 5:01.566 دقیقه سوم شد و در مجموع رده هشتم را بدست آورد.

در فینال B روئینگ تکنفره سبک‌وزن رضا عبدی از زنجان با زمان 4:17.497 دقیقه اول و در مجموع ششم شد، امیررضا رضازاده از آذربایجان شرقی با زمان 4:23.354 دقیقه دوم و در مجموع در جایگاه هفتم قرار گرفت و صالح برقمدی از اردبیل با زمان 4:24.027 دقیقه سوم و در مجموع هشتم شد.

در ادامه مسابقات فینال A برگزار و چهره نفرات برتر مشخص شدند.

در فینال A روئینگ تکنفره سنگین‌وزن بهمن نصیری از زنجان با زمان 3:29.839 دقیقه صاحب مدال طلا شد، حمیدرضا رضوانی از تهران با زمان 3:36.654 دقیقه مدال نقره دریافت کرد و میلاد اله‌وردیان از آذربایجان غربی با زمان 3:44.360 دقیقه مدال برنز بدست آورد.

در فینال A روئینگ تکنفره سبک‌وزن آریا سلیمان‌پور از تهران با زمان 3:46.695 دقیقه مقام اول و مدال طلا را بدست آورد، امیرحسین محمودپور از گیلان با زمان 3:53.551 دقیقه مقام دوم را بدست آورد و صاحب مدال نقره شد و اردوان ایمانخواه از تهران توابع با زمان 3:55.797 دقیقه مقام سوم و مدال برنز را کسب کرد.

بر این اساس مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی المپیک روئینگ آقایان در دریاچه آزادی به پایان رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول