اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مدیران در خلوت کردن ادارات کوتاهی نکنند/ تعطیلی مراکز مورد درخواست علوم پزشکی در اسرع وقت

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عملکرد برخی مدیران در اجرای مصوبات ستاد کرونا ضعیف است، گفت: وقتی تصمیم ستاد کرونا اعطای مرخصی به نصف کارمندان و خلوت کردن ادارات است، مدیران موظف به تمکین هستند.

مدیران در خلوت کردن ادارات کوتاهی نکنند/ تعطیلی مراکز مورد درخواست علوم پزشکی در اسرع وقت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، اقبال عباسی عصر امروز در جلسه ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا گفت: کلیه مراکز و اصنافی که علوم‌پزشکی تشخیص دهد و اختیارات استانی ایجاب کند به مدت دو هفته تعطیل خواهد بود و تمامی مدیران و مسؤولان موظف به همکاری با علوم‌پزشکی هستند.

مراکز مورد درخواست علوم پزشکی تعطیل شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با خطاب قرار دادن رئیس علوم‌پزشکی تاکید کرد: برای گذر از این وضعیت بحرانی هر مرکزی را که از نظر میزان تجمع و رعایت موارد بهداشتی  به این نتیجه رسیدید باید تعطیل شود طبق مصوبه هفته پیش ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا اجازه و اختیار تعطیلی دارید و در صورتی که مدیر دستگاه تمرد کرد به سرعت با او برخورد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تشویق و تنبیه باید در دستور کار تیم‌های نظارتی قرار گیرد و به صورت واضح متخلفین را در جلسات آتی در ستاد کرونا معرفی کنند.

عباسی تصریح کرد: تمامی مراکز توریستی و گردشگری به خصوص مراکز حاشیه زاینده رود شهر سامان به مدت دو هفته به طور کامل تعطیل شوند و تمامی پیشنهاداتی که دانشگاه علوم‌پزشکی برای تعطیلی ارائه داده و در اختیار استان است بدون بحث تعطیل شود و آن دسته که در اختیار استان نیست با مرکز نامه‌نگاری شود.

انتقاد استاندار از کوتاهی مدیران در اجرای مصوبات ستاد کرونا

وی اضافه کرد: متاسفانه در جلسات برخی مدیران فقط خوب صحبت می‌کنند، اما نظارت و عمل به اجرای مصوبات آنان ضعیف است، وقتی تصمیم ستاد کرونا برای اعطای مرخصی به نصف کارمندان و خلوت کردن ادارات است، مدیران موظف به تمکین هستند تا از این وضعیت بحرانی شیوع ویروس کرونا عبور کنیم. 

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از بعضی رسانه‌ها گفت: در این وضعیت بحرانی می‌طلبد رسانه‌ها اقدامات موثری برای الزام کردن مردم به رعایت موارد بهداشتی داشته باشند و به حواشی نپردازند.

وی اضافه کرد: دلیل اعطای اختیارات به علوم‌پزشکی فرار از مسؤولیت نیست بلکه کمکی در جهت جلوگیری از گسترش ویروس کروناست و برای گذر از این شرایط همه ما باید دست به دست هم دهیم تا روند افزایشی شیوع این ویروس را کاهش دهیم.

انتهای پیام/68033

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول