اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

نوجوانان نسل چهارم انقلاب گل کاشتند

اجرای گروه پسران آفتاب سرود خرمشهر در روز پایانی هفته دفاع مقدس ، مردم را در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز شگفت‌زده کرد.

نوجوانان نسل چهارم انقلاب گل کاشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آرامش را مدیون شهدا هستیم؛ نعمت آرامش و امنیت بالاترین نعمت است که اگر نباشد نمی‌توان زندگی کرد. مگر می‌توان در بهترین و شیک‌ترین خانه زندگی کرد و بهترین ماشین را داشت اما هر لحظه دلهره حضور دشمن و بمباران و تخریب اموال راحتمان بگذارد.                           

گروه پسران آفتاب سرود خرمشهر شعر از حامد عسکری با آهنگسازی سیدجواد پرءی و تنظیم‌کنندگی امیر رهبران و سرپرستی رحیم زارع در روز پایانی هفته دفاع مقدس در فرودگاه شیراز بازخوانی کردند و حال و هوای فرودگاه را عوض کردند.

 

 

 شهدا هم شهیدند و هم شاهد، آنها رفتند و خونشان ریخته شد آنها هم که ماندند و شهدای زنده شدند تا شاهد اتفاق‌های خوب و بد این روزگار باشند.

تنها سلاح ما در برابر توطئه‌های آمریکا اتحاد ، اتفاق، شکیبایی و از دست ندادن چراغ هدایت یعنی رهبر گرانقدرمان است و منتظر می‌مانیم تا پرچم را به دست امام عصرمان تحویل دهد و همچنان پشت سرش ایستاده ایم با تمام قدرت.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول