اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

برگزاری مسابقات بسکتبال ویژه ورزشکاران سرطانی/ مرکز جامع سرطان در سمنان احداث می‌شود

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: مسابقات ویژه ورزشکاران سرطانی در میادین بین‌المللی توسط فدراسیون بسکتبال برگزار خواهد شد.

برگزاری مسابقات بسکتبال ویژه ورزشکاران سرطانی/ مرکز جامع سرطان در سمنان احداث می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فریده شجاعی عصر چهارشنبه در آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان در بلوار قومس این شهر اظهار کرد: مفتخرم که امروز بین خیران و نیک اندی‌شان استان سمنان و شاهد آغاز عملیات اجرایی ساخت این مرکز خیرخواهی بوده و به خودم می‌بالم که شاهد جلوه‌های انسان دوستانه در استان سمنان هستیم.

او ادامه داد: فدراسیون بسکتبال همه‌جانبه در خدمت این سازمان مردم‌نهاد و حمایت از اقدامات خیرخواهانه همچون احداث مرکز جامع سرطان و مجتمع امید راه آسمان استان سمنان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: مسابقات ویژه عزیزان سرطانی در میادین بین‌المللی توسط فدراسیون بسکتبال راه‌اندازی و برگزار خواهد شد.

شجاعی بیان کرد: درمان سرطان با هزینه‌های بسیار سنگین همراه است و خوشبختانه ورود بنیاد نیکوکاری راه آسمان در این حوزه بسیار ارزشمند است و تبدیل تنفر به عشق، اخم به لبخند و دمیدن روحیه امید را نوید می‌دهد.

مردم استان سمنان در ورزش، فرهنگ و اقتصاد برجسته‌اند

محمدرضا طالقانی، پیشکسوت و قهرمان کشتی ایران نیز در این مراسم اظهار کرد: حضور بسیار گرم مردم و خیران بزرگوار در این مراسم بسیار مهم و ارزشمند است.

او گفت: مردم استان سمنان در این امر همواره پای کار بودند و امروز نیز این خیل عظیم انسان‌های فرهیخته و نوع‌دوست، احداث مجتمع امید راه آسمان و مرکز جامع سرطان استان را رقم زده‌اند.

پیشکسوت و قهرمان کشتی ایران تصریح کرد: مردم استان سمنان در ورزش، فرهنگ و اقتصاد، چهره‌ها و مفاخر بسیار فرهیخته داشته و دارند و اقدامات این عزیزان در این بخش‌ها زرین و بسیار ارزشمند است.

طالقانی گفت: من نیز به‌عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش و ورزشکاران، مفتخرم که پشت سر مردم و حامی اقدامات خیرخواهانه گام برمی‌دارم.

او افزود: اسم قشنگ و زیبای کشورم را با این بیت که «چو ایران نباشد، تن من مباد»، همواره در تمام میادین و هر جا که حضور یافتم با صدای رسا و بلند فریاد زدم و امروز نیز به وجود شما هم‌وطنان خیر و ارزشمند در استان سمنان افتخار می‌کنم.

پیشکسوت و قهرمان کشتی ایران اضافه کرد: اقدامات بسیار بزرگی توسط بنیاد نیکوکاران راه آسمان رقم خورده که باید به خیران بزرگوار سمنان احسنت گفت و این مرکز نیز برگ زرین دیگری در اقدامات خیرخواهانه این بنیاد ثبت خواهد شد و بنده نیز همواره حامی این اقدام خیر خواهم بود.

افتتاح مرکز جامع سرطان در سمنان

نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان هم در این مراسم اظهار کرد: مفتخرم که خدمتگزاران شما عزیزانی هستم که قدرت خیری ارزشمند و بسیار والایی دارید.

او گفت: امروز شاهدیم باور خیری آن‌چنان تقویت شده و همت خیران پشتوانه این مهم قرار گرفته تا پروژه مجتمع امید راه آسمان امروز کلنگ زده و روند اجرایی آن آغاز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان اضافه کرد: نگرش علمی، نگاه عالمانه و دانشگاهی نسبت به موضوع سرطان که در بنیاد نیکوکاران راه آسمان وجود دارد، امری بسیار ارزشمند و مؤلفه تمایز این سازمان مردم‌نهاد با دیگر سازمان‌های فعال در این حوزه است.

دانایی بیان کرد: نگاه پیشگیرانه بسیار مطلوبی نیز به جهت جلوگیری از بروز سرطان در بین هم‌وطنان، هم استانی‌ها و همشهریان سمنانی در بنیاد نیکوکاران راه آسمان وجود دارد که بسیار ارزشمند است.

او گفت: از تمامی خیران عزیز به‌واسطه کلنگ زنی این مهم تقدیر و تشکر و اطمینان دارم که بسیار زود مراسم بهره‌برداری و افتتاح این مرکز جامع سرطان رقم خواهد خورد.

افتتاح مؤسسه پزشکی هسته‌ای

فرهاد ملک، رئیس هیأت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان نیز در این مراسم گفت: به فضل الهی و با کمک همیاران و خیران و نیک اندی‌شان، خداوند توفیق داد تا این مجموعه به‌سرعت در دل و جان مردم نفوذ کند و این باعث امید ما در این مجموعه است.

او گفت: برگ زرینی در کارنامه این بنیاد وجود دارد که افتتاح مؤسسه پزشکی هسته‌ای راه آسمان است و تابه‌حال بیش از ۱۰ هزار بیمار از این مجموعه سود برده‌اند.

رئیس هیأت امنای بنیاد نیکوکاران راه آسمان سمنان افزود: مجموعه‌های مردم‌نهاد به دلیل اینکه از عمق جان و اندیشه خالصانه افراد خیر نشأت می‌گیرد، می‌تواند اقدامات بزرگی را رقم بزند.

ملک گفت: افتتاح مجموعه امید راه آسمان و یا مرکز جامع مبارزه با سرطان نیز باعث خیر و برکت خواهد بود و امید داریم این مرکز برای رفع مشکلات بیماران و بازگرداندن سلامت این عزیزان مؤثر باشد.

اهدای توپ و لباس تیم ملی بسکتبال جمهوری اسلامی ایران ممهور به امضای بازیکنان تیم ملی بسکتبال ایران توسط نایب رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران به‌منظور مشارکت در امر ساخت مجتمع امید راه آسمان استان سمنان هم انجام شد.

اهدای مدال ارزشمند قهرمانی مزین به تمثال جهان‌پهلوان تختی متعلق به پهلوان محمدرضا طالقانی به بنیاد نیکوکاران راه آسمان توسط ایشان به‌منظور مشارکت در امر احداث مرکز جامع مبارزه با سرطان استان سمنان انجام گرفت.

انتهای پیام/۲۲۴۹/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول