اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

فیروزکوه امن‌ترین شهرستان با پایین‌ترین آمار جرایم استان تهران

فرماندار فیروزکوه گفت: میزان وقوع جرایم در این شهرستان نسبت به سهم جمعیتی آن کمتر است و به جرأت می‌توانیم بگوئیم این شهرستان امن‌ترین شهرستان با پایین‌ترین آمار جرایم استان تهران است.

فیروزکوه امن‌ترین شهرستان با پایین‌ترین آمار جرایم استان تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزکوه، مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه روز چهارشنبه در حاشیه دومین نشست کمیته حقوقی و قضائی شرق استان تهران که در شهرستان فیروزکوه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیروزکوه یک دهم درصد وسعت استان تهران را در بر دارد و کم جمعیت‌ترین و وسیع‌ترین شهرستان استان تهران است.

وی افزود: شاید تصور شود در فیروزکوه با توجه به وسعت جغرافیایی وقوع جرم فراهم‌تر است اما با تشکر از عوامل انتظامی و قضائی و مجموعه شورای تأمین با هماهنگی‌های ایجاد شده میزان وقوع جرایم در این شهرستان نسبت به سهم جمعیتی آن کمتر است و به جرأت می‌توانیم بگوئیم این شهرستان امن‌ترین شهرستان با پایین‌ترین آمار جرایم استان تهران است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه افزود: ساخت کمپ در شهرستانی مثل فیروزکوه به دلیل خوش آب و هوا بودن جنبه تنبیهی نخواهد داشت، با وجود اینکه کمپ ترک اعتیاد در شهرستان وجود ندارد مشکل جدی در حوزه موادمخدر و اعتیاد در شهرستان نداریم و نگاه ما پیشگیرانه بوده و پیشنهاد ما این است هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی ایجاد شود و حمایت‌هایی از معتادان پس از ترک انجام شود و شرایط زیست برای آن‌ها فراهم شود و مهم‌ترین بحث گرفتاری در دام اعتیاد موارد معیشتی است.

یوسفی جمارانی عنوان کرد: در فیروزکوه در حال ایجاد بسترهایی هستیم که افراد پس از رهایی از اعتیاد به کارگیری شوند تا در ادامه به چرخه اعتیاد بازنگردند و از نگاه ویژه دستگاه قضایی در این زمینه تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول